Obavještavamo vas da se Tele2 d.o.o. za telekomunikacijske usluge (u daljnjem tekstu: TELE 2) od 9. listopada 2017. uključuje u SEPA Shemu izravnih terećenja sukladno Nacionalnom planu migracije na SEPA-u te da će se sukladno tome postojeća usluga izravnog terećenja početi izvršavati kao „SEPA izravno terećenje“ od prethodno navedenog datuma.
Obavijest o uključivanju TELE 2 u SEPA Shemu izravnih terećenja te o prelasku postojeće usluge „Izravno terećenje“ na „SEPA Izravno terećenje“ dobit ćete i od TELE 2 kao primatelja plaćanja najmanje četiri tjedna prije same primjene.
U obavijesti vam donosimo osnovne razlike između postojeće usluge izravnog terećenja i SEPA izravnog terećenja, informacije o pogodnostima i mogućnostima koje usluga SEPA izravnog terećenja pruža platiteljima te dodatne informacije za korisnike postojeće platne usluge izravnog terećenja u korist TELE 2.
Osim na internetskim stranicama Banke, informacije o tim izmjenama dostupne su u poslovnicama Zagrebačke banke i na besplatnom infotelefonu 0800 00 24.