UniCredit Leasing Croatia osvojio međunarodnu nagradu za izvrsnost procesa

04.07.2016.

UniCredit Leasing Croatia izabran je za dobitnika globalne nagrade za izvrsnost procesa WfMC za 2016. godinu. Ovu međunarodnu nagradu dodjeljuje udruga Workflow Management Coalition (WfMC) tvrtkama koje na inovativne načine primjenjuju tehnologiju kako bi značajno unaprijedile vlastite poslovne procese. UniCredit Leasing jedina je tvrtka iz regije CEE i Europe koja je dobila ovu prestižnu nagradu. Nagrada je priznanje suradnji tvrtki UniCredit Leasing Croatia te EMC-a preko svog hrvatskog partnera Mola Mola d.o.o. koje su dokazano uspješne u provedbi inovativnih rješenja.

Na gala večeri u Washingtonu u srijedu, 29. lipnja, nagradu su svečano primili predsjednik Uprave UniCredit Leasinga Croatia Eugen Paić-Karega, direktor i vlasnik Mola Mola d.o.o. Marko Šimić i direktorica odjela Customer Experience Marketing EMC-a Jennifer MacIver Edwards.

"Ovogodišnji dobitnici pokazali su kako industrije razvijaju rješenja iznad okvira jednostavnih ad-hoc procesa koje definiraju radnici, stvarajući inteligentna rješenja", istaknuo je Keith Swenson, predsjednik WfMC-a i osnivač programa ACM Awards.

UniCredit Leasing Croatia kao vodeći pružatelj usluga leasing financiranja automobila, nekretnina i opreme na hrvatskom tržištu, prepoznao je potrebu unaprjeđenja i ubrzanja procesa unatoč pritiscima iznimno konkurentnog okruženja i padajućih marži. "Poboljšati procese, učiniti ih efikasnijim i efektivnijim bilo je od ključne važnosti kako bismo unaprijedili zadovoljstvo klijenata te unatoč ograničenju u resursima ostali prvi na tržištu", istaknuo je Paić-Karega.

Unaprjeđenja procesa provedena su potpunom transformacijom u dijelu upravljanja dokumentacijom uz simultano smanjivanje troškova poslovanja i poboljšanje vremena odaziva prema klijentima i partnerima. Zahvaljujući tome ostvaren je rast prodaje od 80 % i rast tržišnog udjela Leasinga na 25 % uz minimalno povećanje broja ljudi te, što je ključno, uz dodatan rast zadovoljstva klijenta. "Naši zaposlenici ipak su najviše osjetili efekte unaprjeđenja procesa jer sada lakše obavljaju svoj posao, mogu se bolje posvetiti potrebama klijenta i uključiti u kompleksnije transakcije", pojasnio je Paić-Karega.

Pobjednici i njihove analize slučaja bit će objavljene u publikaciji "Best Practices for Knowledge Workers".

Originalno priopćenje za medije udruge Workflow Management Coalition (WfMC)