čije je poslovanje pogođeno okolnostima povezanima s epidemijom bolesti COVID-19
Zdravlje i dobrobit naših zaposlenika i klijenata glavni su prioriteti Zagrebačke banke. Banka je pripremila sveobuhvatni paket mjera potpore klijentima poslovnim subjektima čije je poslovanje pogođeno okolnostima povezanima s epidemijom bolesti COVID-19 kako bismo nastavili pomagati i podupirati vas tijekom ovog razdoblja nestabilnosti.
Koje posebne mjere nudimo?
1. Novi kredit za likvidnost
Klijenti Zagrebačke banke koji udovoljavaju sljedećim uvjetima (kumulativno):
- poslovni subjekti sa sjedištem u Republici Hrvatskoj
- koji su se registrirali za tu mjeru putem Fine (iznimka su klijenti koji nisu poduprti putem Fine – na primjer samostalne djelatnosti i tvrtke s pravnim predstavnicima nerezidentima), i
- koji su potpisali Zahtjev za novi kredit za likvidnost, koji ujedno sadržava izjavu da su pogođeni okolnostima povezanim s epidemijom bolesti COVID-19.
Na koji se način moguće prijaviti za odobrenje?
Podnošenje zahtjeva za mjeru:
- Putem web-stranice Financijske agencije FINA odaberite Zagrebačku banku kao kreditnu instituciju za obradu vašeg zahtjeva.
- Nakon toga predajte dokumentaciju Zagrebačkoj banci, uključujući Zahtjev za odobrenje NOVE LIKVIDNOSTI, osobi nadležnoj za upravljanje poslovnim odnosom / bankaru.
Na temelju zaprimljenog Zahtjeva za odobrenje NOVE LIKVIDNOSTI osoba nadležna za upravljanje poslovnim odnosom / bankar klijentu će dostaviti popis dokumenata koji su Banci potrebni da donese odluku. Tijekom postupka ocjenjivanja Banka od pojedinih klijenata može zatražiti dodatnu dokumentaciju.
Zahtjev i ostalu dokumentaciju na zahtjev Banke u ime klijenta podnosi osoba ovlaštena za zastupanje osobi nadležnoj za upravljanje poslovnim odnosom / bankaru, i to putem elektroničke pošte (s adrese elektroničke pošte koju je klijent prijavio u Upitniku za klijente poslovne subjekte), klasičnom poštom ili osobno u poslovnici.
2. Paket mjera namijenjen klijentima koji i dalje imaju teškoće u poslovanju uzrokovane epidemijom bolesti COVID-19
Zagrebačka banka pripremila je za klijente koji još uvijek osjećaju poteškoće u poslovanju uzrokovane epidemijom bolesti COVID-19, bez obzira na to jesu li već koristili neku od mjera pomoći (npr. moratorij), dodatni set mjera prilagođen njihovim potrebama.
Dodatne mjere mogu biti u vidu dodatnog razdoblja moratorija, produljenja roka otplate kredita ili refinanciranja ukupnog duga, a odabir mjere ovisi o stupnju pogođenosti krizom svakog pojedinog klijenta te o njihovu financijskom stanju i potrebama.
Na koji se način moguće prijaviti za odobrenje gore navedenih mjera?
Za dodatne mjere pomoći pozivamo vas da se obratite svojem voditelju poslovnog odnosa/bankaru u poslovnici Zagrebačke banke.
Kakvo je postupanje s podnesenima zahtjevima za gore navedene mjere?
Zahtjev će biti obrađen u najkraćem mogućem roku te će klijent biti obavješten o odluci Banke o njegovu zahtjevu. Banka objavom ovih informacija ne preuzima bilo kakve obveze prema klijentima ili bilo kojim trećim osobama te zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu.
Banka očekuje da će svi klijenti čije poslovanje nije pod utjecajem krize izazvane epidemijom bolesti COVID-19 nastaviti redovito podmirivati svoje obveze.
Zagrebačka banka uvijek će postupati u najboljem interesu svih te postupati ispravno u odnosu na sve naše dionike.