Zdravlje i sigurnost naših klijenata i zaposlenika glavni su prioriteti Zagrebačke banke i Grupe UniCredit.
U skladu s razvojem situacije i mjerama koje su donijela nadležna tijela, banka je poduzela dodatne mjere kako bi zaštitila svoje klijente, istovremeno im neometano pružajući bankarske usluge. Stoga od petka, 20. ožujka poslovnice Zagrebačke banke rade skraćeno, dok su neke privremeno zatvorene.
Listu poslovnica s njihovim radnim vremenima možete pronaći na internetskim stranicama banke.
U skladu s mjerama opreza koje poduzimamo, klijente molimo da poštuju preporučenu udaljenost između bankara i klijenta te između klijenata međusobno.
Zagrebačka banka aktivno radi na tome da osigura funkcioniranje svih bankarskih usluga putem digitalnih kanala. Naši klijenti mogu dobiti sve relevantne podatke o proizvodima i uslugama te obaviti sve glavne bankarske usluge na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala: m-zabe, e-zabe, e- poslovnice te 24 satne zone (uplatno-isplatni bankomati, dnevno-noćni trezori i uređaji za zaprimanje naloga).
Klijentima savjetujemo da poslovnice posjećuju samo u slučaju nužde.
Kao preventivnu mjeru, Zagrebačka banka također je sve poslovnice, centre te ostala radna mjesta opskrbila setovima za zaštitu koji sadrže maske, rukavice i dezinfekcijska sredstva.
Za savjetodavne usluge i informacije o poslovanju banke povezanom s koronavirusom klijentima smo dostupni na broj telefona
0800 0024
01 3773 333.
Nastavit ćemo aktivno pratiti situaciju, uvijek djelovati u najboljem interesu cijele zajednice i uvijek činiti pravu stvar.