UniCredit

Our vision is to be One Bank, One UniCredit. We are a simple successful Pan-European Commercial Bank with a fully plugged in CIB, delivering a unique Western, Central and Eastern European network to our extensive client franchise.

In this era of unprecedented change customers are looking for companies they can trust and that can play a tangible positive role in their everyday lives. UniCredit has a simple and successful Pan-European commercial banking model delivering relevant solutions to the real needs and wants of today’s customers.

We are a “bank of substance”, focused on delivering tangible solutions in an efficient and simple way, in order to make a real difference in people’s lives, whether they are an individual, a family, a business or a corporation.

UniCredit’s positioning is - now more than ever - about understanding the challenges and opportunities customers face in real life today and about having the strength and the expertise to offer them meaningful solutions.

Zagrebačka banka

The leading position of Zagrebačka banka in the Croatian banking market is confirmed by the role of the Bank as an advisor and partner in all specific needs and situations of its clients. In daily operations, the Bank is focused on clients, to whom it offers reliable solutions, and works with them in a trusting, open and reliable way. This approach is confirmed by the brand position "the bank for real needs of its clients".

Building the brand through history

Due to the fact that the financial crisis has put the issue of trust to the foreground, in the banking industry reputation has become more important than ever.
A thorough assessment of reputation conducted through intensive listening to stakeholders is an integral part of the way we do business. It allows us to have an actual relationship with stakeholders and a better understanding of their expectations.

Building a solid reputation and a sustainable business requires a clear and comprehensive organisational investment.

Therefore, we systematically investigate and estimate our reputation, where we apply an independent international methodology of the Institute of Reputation, which sees corporate reputation as a function of seven dimensions:performance, products and services, innovation, citizenship, leadership, workplace and governance. Each of these dimensions includes a number of features of reputation that are essential for the stakeholders' perception.

Also, we wanted to measure emotional aspects of our reputation  respect, trust, connection.

Postavke kolačića

Tehnički kolačići (neophodni)

Performansni kolačići (neobavezni)

Marketinški kolačići (neobavezni)

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.

Kolačići koji se koriste:

JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama

PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies

PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie

PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja

Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja

Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje

Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara

Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance


Performansni kolačići

Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.

Kolačići koji se koriste:

ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba

ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi


Marketinški kolačići

Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.

Kolačići koji se koriste:

1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr

CONSENT - postavke kolačića - google.com

DV - Google ad personalizacija - google.com

NID - Google ad personalizacija - google.com

IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick

ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća

gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.

Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.

uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.

Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.

Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa

Uid - jedinstveni identifikator

cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator

Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing

HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima