Od 1. siječnja 2011. godine na snazi je Zakon o platnom prometu

03.01.2011.

Zakoj je objavljen u NN br. 133 od 5. studenoga 2009., kojim se hrvatski bankarski sustav prilagodio europskim standardima i uskladio s europskom bankarskom praksom.

Bitne informacije o poslovanju s građanima:

Opći uvjeti poslovanja

Zagrebačka banka objavljuje  opće uvjete poslovanja kojima se reguliraju prava, obveze i odgovornosti Banke i ostalih sudionika u platnom prometu, uključivo nove uvjete vođenja transakcijskih računa, platnog prometa, direktnih kanala, poslovanja s karticama te Satnice zaprimanja i izvršenja platnih naloga.

Satnica zaprimanja i izvršenje platnih naloga
Općim uvjetima poslovanja određeno je vrijeme zaprimanja i izvršenja platnih naloga. Ako se nalozi provode u korist računa u Banci izvršavaju se isti radni dan, neovisno o vremenu predaje naloga  (osim za trajne naloge, depozitne bankomate s naknadnim pologom i kovinomate). Provode li se nalozi u korist računa u drugoj banci u Hrvatskoj izvršavaju se isti radni dan ako su predani Banci do  naznačenog vremena primitka u Satnici zaprimanja i izvršenja naloga. Nalozi zaprimljeni nakon tog vremena bit će provedeni sljedeći radni dan. Račun nalogodavaca bit će terećen na dan izvršenja naloga. Nalozi za koje nisu osigurana sredstva na računu neće biti provedeni. Detaljni rokovi zaprimanja i izvršenja naloga u korist računa izvan Banke definirani su Satnicom zaprimanja i izvršenja platnih naloga koja se odnosi na sve kanale putem kojih se nalozi predaju, a na kojima se ujedno može provjeriti i status provedbe svakog naloga (poslovnice, e-zaba i m-zaba, Zabafon, Zaba kiosk). Banka izvršava trajne naloge za koje je osigurano pokriće na računu.

Trajni nalog bit će izvršen ako su na računu osigurana sredstva za izvršenje naloga. Ako na računu nisu osigurana sredstva u roku definiranom Satnicom zaprimanja i izvršenja naloga (i u sklopu dopuštenog prekoračenja) trajni nalog neće biti izvršen. Stoga je važno da na dan izvršenja trajnog naloga na Vašem računu bude dovoljno sredstava za provođenje naloga i naplatu bankarske naknade. Provjera statusa provedbe trajnih naloga bit će dostupna na svim kanalima Banke.

Referencija transakcije

Referencija platne transakcije jedinstvena je oznaka pojedine transakcije i osigurava detaljno praćenje toka i ishoda transakcije te bitno olakšava i ubrzava postupak pri eventualnim reklamacijama. Informacija o referenciji platne transakcije dostupna je i u mjesečnom izvatku.

Postavke kolačića

Privole

Prilagođene postavke kolačića

U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.


Funkcionalni kolačići

Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.


Marketinški kolačići

Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.


Analitički kolačići

Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.