Opći uvjeti za korištenje direktnih kanala od strane potrošača
Značajnije izmjene i dopune odnose se na:
Pojmovno određenje:
Točka 2.b) Dopunjuje se opis sredstava za identifikaciju i ovjeru na način da se regulira zadavanje i potvrda naloga temeljem video, audio te chat komunikacije.
Uvodi se točka 2.j) u kojoj su detaljno opisani načini autorizacije / ovjere.
Sigurnost:
Uvodi se točka 5.6. u kojoj je regulirano snimanje i pohrana glasovnog kontakta te chat komunikacije.
Način i sredstva komunikacije:
U točci 10.1. se uz dosadašnje načine i sredstva komunikacije opisuje mogućnost komunikacije korištenjem audio, video i chat načina, uz identifikaciju korisnika ugovorenim sredstvom za identifikaciju.
Obveze korisnika
Putem točke 12. detaljnije se regulira obveza korisnika da redovito pregledava obavijesti poslanih od Banke, putem direktnog kanala, e-maila, na kućnu adresu ili putem drugih ugovorenih načina primitka obavijesti.
Više informacija u svim poslovnicama i na besplatnom infotelefonu 0800 00 24.