Od 18. veljače 2014. novi Opći uvjeti poslovanja Zagrebačke banke za korištenje direktnih kanala od strane potrošača

20.12.2013.

Opći uvjeti za korištenje direktnih kanala od strane potrošača
Značajnije izmjene i dopune odnose se na:

Pojmovno određenje:
Točka 2.b) Dopunjuje se opis sredstava za identifikaciju i ovjeru na način da se regulira zadavanje i potvrda naloga  temeljem video, audio te chat komunikacije.
Uvodi se točka 2.j) u kojoj su detaljno opisani načini autorizacije / ovjere.
Sigurnost:
Uvodi se točka 5.6. u kojoj je regulirano snimanje i pohrana glasovnog kontakta te chat komunikacije.
Način i sredstva komunikacije:
U točci 10.1. se uz dosadašnje načine i sredstva komunikacije opisuje mogućnost komunikacije korištenjem audio, video i chat načina, uz identifikaciju korisnika ugovorenim sredstvom za identifikaciju.
Obveze korisnika
Putem točke 12. detaljnije se regulira obveza korisnika da redovito pregledava obavijesti poslanih od Banke, putem direktnog kanala, e-maila, na kućnu adresu ili putem drugih ugovorenih načina primitka obavijesti.
Više informacija u svim poslovnicama i na besplatnom infotelefonu 0800 00 24.

Postavke kolačića

Privole

Prilagođene postavke kolačića

U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.


Funkcionalni kolačići

Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.


Marketinški kolačići

Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.


Analitički kolačići

Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.