OIB i TIN

03.02.2014.

Osobni identifikacijski broj (OIB)

U skladu s Pravilnikom o Jedinstvenom registru računa koji je stupio na snagu 3. veljače 2014. godine, sve banke bile su obvezi do 30. travnja 2014. zatvoriti sve transakcijske račune i račune novčanih sredstava kojima nije bio pridružen OIB vlasnika.

Zagrebačka banka u više je navrata tijekom 2013. i 2014. godine pozivala klijente na dostavu OIB-a, direktnim obraćanjem (poštom, telefonom), kao i putem medija.
Klijentima koji dosad nisu dostavili svoj OIB - zatvoreni su svi transkacijski i štedni računi, kao i ugovorene usluge po istima. Nakon zatvaranja računa, sva sredstva zatečena na računima klijentima su i dalje na raspolaganju, a isplatu sredstava mogu zatražiti u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke d.d.

Sredstva sa zatvorenih računa mogu se prebaciti na novi račun, koji možete ugovoriti uz predočenje Potvrde o OIB-u izdane od Porezne uprave ili drugog službenog dokumenta koji sadrži podatak o OIB-u.
Sve dodatne informacije vezane uz zatvorene račune bez OIB-a možete dobiti u najbližoj poslovnici Zagrebačke banke, na infotelefonu 0800 00 24 ili upitom na e-adresu: zaba@unicreditgroup.zaba.hr


Osobni identifikacijski broj (OIB)


Porezni identifikacijski broj (TIN)

Nakon što prikupite potrebnu dokumentaciju možete ju osobno dostaviti u bilo koju poslovnicu Zagrebačke banke ili poslati poštom na adresu:

Zagrebačka banka d.d.
Centar za nerezidente
Miramarska 23  Eurocentar
HR  10000 Zagreb.

U slučaju dodatnih pitanja u vezi s razumijevanjem našeg zahtjeva ili dostavom traženih podataka, pozivamo vas da nam se javite unutar definiranog roka. Dodatne informacije dostupne su vam u poslovnicama Zagrebačke banke, putem e-maila zaba@unicreditgroup.zaba.hr ili na brojevima telefona Centra za nerezidente u radnom vremenu od 9-16h (CET) +385 1 6305 485, 6305 116, 6305 496 ili na Info telefonu Banke 0800 0024 / +385 01 3773 333.