UEFA Liga prvaka

26.05.2014.

U subotu je održano španjolsko finale UEFA Lige prvaka, što je kruna uspješne suradnje ovog najvažnijeg europskog klupskog nadmetanja i vodeće europske bankarske grupacije UniCredit koja je već petu godinu sponzor Lige prvaka, a na početku iduće sezone nadmetanja u Zagreb dovodi i Trophy Tour, turneju pehara Lige prvaka.

Subotnja povijesna utakmica između Real Madrida CF i Club Atlético de Madrid na stadionu Estádio da Luz označila je ne samo kraj još jedne uzbudljive sezone UEFA Lige prvaka, već i pete godine uspješnog sponzorstva Lige prvaka od strane UniCredita, službene banke UEFA Lige prvaka.

Najnovija istraživanja tržišta pokazuju da sponzorstvo UniCreditu nastavlja donositi pozitivne rezultate. U razdoblju od 2009. do 2013. UniCredit je ostvario gotovo 12 milijardi kontakata i skupio ukupno preko 500.000 potencijalnih klijenata zahvaljujući različitim promotivnim i drugim aktivnostima vezanim uz UEFA Ligu prvaka. Različita poduzeća i podružnice banke pokrenula su gotovo 250 kampanja vezanih uz Ligu prvaka na gotovo svim tržištima na kojima UniCredit posluje, te prodala oko 1,4 milijuna proizvoda vezanih uz Ligu prvaka tijekom protekle četiri godine.

Finalna utakmica u Lisabonu postala je još jedan značajni trenutak europskog nogometa i UniCreditu je veliko zadovoljstvo biti sponzorom UEFA Lige prvaka petu godinu zaredom, izjavio je UniCreditov glavni izvršni direktor Federico Ghizzoni te dodao kako Sponzorstvo UEFA Lige prvaka djelotvorno promovira UniCreditov brand u Europi od 2009. Zahvaljujući snažnom međunarodnom dosegu UEFA Lige prvaka dodatno jačamo svoj položaj vodeće europske komercijalne banke.

Istraživanje tržišta potvrđuje vrijednost ulaganja

Istraživanje tržišta pokazuje da se svijest o sponzorstvu UniCreditovih brandova u čitavoj mreži uz podsjećanje udvostručila, a spontana svijest utrostručila od početka UniCreditova sponzorstva (u razdoblju od studenog 2009. do svibnja 2013). U svih 16 analiziranih zemalja svijest o UniCreditovim brandovima uz podsjećanje porasla je za 22% na ukupnom gravitirajućem području (spontana svijest porasla je za 43%), dok je svijest među gledateljima UEFA Lige prvaka porasla za 29%. U istom razdoblju razlika između gledatelja UEFA Lige prvaka i negledatelja također je porasla za 86%, sa 7 na 13 postotnih bodova.

Sponzorstvo je u gotovo svim zemljama značajno utjecalo na brand i imidž UniCredita. Na razini grupe, sklonost kupnji uglavnom potiče očekivanje klijenta da će pronaći vodeću banku blisku svojim klijentima koja posluje pošteno i transparentno. Osobe koje su svjesne UniCreditova sponzorstva UEFA Lige prvaka sklone su ove tvrdnje o imidžu povezati s UniCreditom. Percepcija UniCredita kao vrlo ili prilično privlačne banke viša je za 64% među osobama koje su svjesne sponzorstva, a u toj skupini vjerojatnost kupnje UniCreditovih proizvoda također je viša za 71%.

Trophy Tour 2014. kao uvod u novu sezonu

UniCredit će u rujnu šestu godinu zaredom legendarni pehar Lige prvaka ponijeti na tradicionalnu turneju Europom kako bi ga mogli vidjeti nogometni fanovi na cijelom kontinentu. Ove godine Trophy Tour UEFA Lige Prvaka započinje sredinom rujna u Varšavi, odakle će nastaviti prema Bratislavi, Beču, Zagrebu i Beogradu, gdje će program završiti krajem listopada.

Pehar UEFA Lige prvaka posjetio je 66 europskih gradova u 14 zemalja u pet godina Trophy Toura koji organizira UniCredit. Vidjelo ga je 500,000 fanova koji su snimili preko 146,000 fotografija s legendarnim trofejem.

Postavke kolačića

Privole

Prilagođene postavke kolačića

U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.


Funkcionalni kolačići

Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.


Marketinški kolačići

Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.


Analitički kolačići

Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.