UniCredit

Naša je vizija biti One Bank, One UniCredit. Uspješna smo paneuropska komercijalna banka s jednostavnim bankarskim poslovnim modelom te potpuno integriranim korporativnim i investicijskim bankarstvom, koja pruža usluge svojim klijentima kroz jedinstvenu prodajnu mrežu, rasprostranjenu u zapadnoj, srednjoj i istočnoj Europi.

U ovom razdoblju promjena klijenti su u potrazi za tvrtkama kojima mogu vjerovati i koje će imati pozitivnu ulogu u njihovom svakodnevnom životu. UniCredit primjenjuje jednostavan i uspješan paneuropski model komercijalnog bankarstva i pruža relevantna rješenja u skladu sa stvarnim potrebama i željama današnjih klijenata.

Snažna smo institucija usmjerena na pružanje konkretnih rješenja na učinkovit i jednostavan način kako bismo istinski unaprijedili živote ljudi, bez obzira na to je li riječ o pojedincima, obiteljima, tvrtkama ili korporacijama.

Pozicioniranje UniCredita se više nego ikad prije zasniva na razumijevanju izazova i mogućnosti s kojima se današnji klijenti susreću u stvarnom životu, te na našoj snazi i stručnosti kako bismo im ponudili odgovarajuća rješenja.

Zagrebačka banka

Vodeću poziciju Zagrebačke banke na hrvatskom bankarskom tržištu potvrđuje uloga banke kao savjetnika i partnera u svim specifičnim potrebama i situacijama svojih klijenata. U svakodnevnom poslovanju Banka je orijentirana na klijente, kojima nudi pouzdana rješenja, prema kojima se odnosi s povjerenjem te posluje otvoreno i odgovorno. Ovaj pristup potvrđuje i brend pozicija Banka za stvarne potrebe svojih klijenata.

Izgradnja brenda kroz povijest

Zbog činjenice da je financijska kriza u prvi plan stavila pitanje povjerenja, reputacija je u bankarstvu postala važnijom nego ikad dosad.
Temeljita procjena reputacije provedena putem intenzivnog slušanja dionika sastavni je dio načina na koji poslujemo. Ona nam omogućuje konkretan odnos s dionicima i bolje razumijevanje njihovih očekivanja.

Izgradnja čvrste reputacije i održivog poduzeća zahtijeva jasno i sveobuhvatno organizacijsko ulaganje.

Sukladno tome, sustavno istražujemo i procijenjujemo svoju reputacije, pri čemu primijenjujemo neovisnu i međunarodnu metodologiju Instituta za reputaciju, koja korporativnu reputaciju promatra kao funkciju sedam dimenzija: uspješnosti, proizvoda i usluga, inovacije, građanstva, vodstva, radnog mjesta i upravljanja. Svaka od navedenih dimenzija uključuje mnogobrojne značajke reputacije bitne za dioničku percepciju.

Također, željeli smo izmjeriti emocionalne aspekte naše reputacije poštovanje, povjerenje, povezanost.

Postavke kolačića

Tehnički kolačići (neophodni)

Performansni kolačići (neobavezni)

Marketinški kolačići (neobavezni)

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.

Kolačići koji se koriste:

JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama

PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies

PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie

PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja

Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja

Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje

Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara

Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance


Performansni kolačići

Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.

Kolačići koji se koriste:

ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba

ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi


Marketinški kolačići

Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.

Kolačići koji se koriste:

1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr

CONSENT - postavke kolačića - google.com

DV - Google ad personalizacija - google.com

NID - Google ad personalizacija - google.com

IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick

ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća

gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.

Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.

uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.

Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.

Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa

Uid - jedinstveni identifikator

cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator

Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing

HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima