Hrvatski građani smatraju da Zagrebačka banka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj, zaključeno je u istraživanju GfK
Posebno istraživanje po metodi DEEPMA - Best Buy Award, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, pokazalo je da Zagrebačka banka svojim klijentima pruža najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj, te da visokotehnološke usluge Zagrebačke banke, internet bankarstvo i mobilno bankarstvo, predstavljaju najveću vrijednost za novac.
Kada je riječ o bankama općenito, na prvom se mjestu smjestila Zagrebačka banka, zatim PBZ, potom Erste, Hrvatska poštanska banka, Splitska banka, OTP i RBA. U kategoriji Internet bankarstvo, nakon prvoplasirane Zagrebačke banke, slijedi PBZ te potom Erste.
Zagrebačka banka, prvo je mjesto osvojila i u kategoriji Mobilne bankarske usluge. Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi financijske institucije za koje smatraju da nude najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o bankarskim uslugama.
Inovativno Best Buy Award istraživanje
Istraživanje "Best Buy Award" na kojem se temelji dodjeljivanje "Best Buy Award" nagrada i certifikata prvi je puta po posebnoj metodi "Deep Mind Awareness" provedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine.
Zaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa vodećom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PricewaterhouseCoopers. Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnog inovativnog istraživanja "Best Buy Award" provedenog od strane centra za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nurnbergu, Njemačka.
Zagrebačka banka vodeća banka u Hrvatskoj
Zagrebačka banka već je godinama vodeća banka u Hrvatskoj; po kvaliteti proizvoda i usluga, tehnološkoj inovativnosti, mreži samoposlužnih uređaja te uspješnim poslovnim rezultatima. U Hrvatskoj posluje sa 80 tisuća korporativnih klijenata i više od 1,1 milijuna građana. Kao članica Grupe UniCredit, jedne od najuspješnijih financijskih grupacija u Europi, Zagrebačka banka je i jedna od vodećih banaka u Srednjoj i istočnoj Europi (CEE) te zauzima četvrtinu aktive hrvatskoga bankarskog sektora kao i četvrtinu tržišnog udjela u ukupnim kreditima i depozitima na hrvatskom tržištu.
Internet bankarstvo Zagrebačke banke, odnosno e-zabu koristi više od 440.000 klijenata Banke, od čega 80.000 korisnika u ime pravnih osoba. O korištenju ove usluge govori kontinuirani porast broja transakcija, na godišnjoj razini od 6 posto. U 2009. ukupno je putem e-zaba za građane i poslovne subjekte provedeno više od 22 milijuna financijskih transakcija, pri čemu tržišni udio internetskog bankarstva Zagrebačke banke za građane u broju i volumenu transakcija građana premašuje 40%.
Zagrebačka banka trenutno bilježi više od 144.000 m-zaba korisnika. Tržišni udjeli Zagrebačke banke u dijelu bankarstva putem mobitela (43% u broju korisnika i broju transakcija provedenih mobitelom, te 92% u iznosu plaćanja putem mobitela) dodatno potvrđuju sklonost klijenata prema ovoj usluzi.
Prema međunarodnim standardima
Cjelokupno istraživanje Best Buy Award napravljeno je u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja bio taj da se dobije uvid u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskh osoba. Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.