Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Usluga m-zaba poslovno bankarstvo mobilno je bankarstvo namijenjeno tvrtkama, poduzetnicima, obrtnicima, udrugama i ostalim klijentima koji imaju otvoren transakcijski račun u Zagrebačkoj banci.
Omogućuje brže, sigurno, učinkovito i troškovno najpovoljnije poslovanje bez dolaska u Banku, a dostupno je 24 sata dnevno.
Dostupno je na svim mobilnim mrežama, a potreban je samo mobilni uređaj s operativnim sustavima iOS, Android ili HarmonyOS koji može pristupati internetu.
m-zabom možete:
provjeriti trenutačno stanje svojih transakcijskih računa i računa oročenih depozita, svojih ulaganja i udjela u ZB Invest fondovima, te promete po transakcijskom računu za tekuću i prethodne dvije kalendarske godine,
provoditi naloge u okviru dnevnog limita:
nacionalnog plaćanja u eurima i stranoj valuti u korist računa primatelja u Zagrebačkoj banci ili u drugoj domaćoj banci,
provoditi naloge za plaćanje u inozemstvo – redovne prekogranične naloge u valuti EUR i međunarodne naloge,
plaćati račune čiji su iznosi veći od dnevnog limita:
pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
proslijediti potvrdu o plaćanju za naloge nacionalnih plaćanja u eurima i stranoj valute te prekogranične i međunarodne naloge na željenu e-adresu,
spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u eurima i međunarodne naloge,
koristiti se predlošcima za plaćanja prethodno kreiranim putem m-zabe ili e-zabe,
preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu,
preuzeti račune naknada:
za usluge platnog prometa za nacionalne transakcije u eurima,
za usluge platnog prometa u stranoj valuti te prekogranične i međunarodne transakcije,
za kreditno i ulagačko poslovanje,
zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijesti o učinjenim troškovima,
dobiti informaciju o:
iznosu i trajanju odobrenog okvirnog kredita,
broju i iznosu naloga nacionalnih transakcija u eurima u najavi i koje čekaju na izvršenje,
u dijelu kartičnog poslovanja možete:
aktivirati svoje poslovne kartice,
pregledati transakcije po karticama,
dohvatiti PIN po karticama,
dobiti informaciju o iznosima dnevnih limita te iznosu ugovorenog i raspoloživog iznosa limita po svakoj kartici,
za kreditne kartice dobiti informaciju o detaljima kredita, stanju i prometima po kreditu i otplatni plan,
preuzeti obavijest o učinjenim troškovima,
prijaviti se biometrijom,
primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
provjeriti tečajnu listu,
pronaći najbliži bankomat, poduzetnički centar ili poslovnicu,
pronaći proizvode Banke korištenjem opcije Proizvodi,
jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke.
Jedini preduvjet jest posjedovanje transakcijskog računa u Banci.
Uslugom m-zabaPS možete se koristiti na mobilnim uređajima s operativnim sustavima:
iOS uz minimalni preduvjet verzija 12.0, a preporučeno verzija 15.0 ili novija
Android uz minimalni preduvjet verzija 9.0, a preporučeno 13.0 ili novija
Cijene
Interni nalog za prijenos
0,38 EUR po nalogu
Eksterni nalog za prijenos
0,45 EUR po nalogu
Mjesečna naknada za korištenje
5,00 EUR mjesečno po krajnjem korisniku (ovlašteniku) po računu*
Izvadak o stanju i prometima po transakcijskom računu
0,03 EUR po stavku**
*Za korisnike paket-računa 1 ZA SVE bez naknade - model Start (jedan krajnji korisnik - ovlaštenik), model Poduzetnik (dva krajnja korisnika - ovlaštenika), model Partner (svi krajnji korisnici - ovlaštenici) **Ukoliko klijent ima ugovoren kanal zaprimanja izvadka putem m-zabe i putem e-zabe, klijentu se obračunava jedinstvena naknada od 0,03 EUR po stavku. Za korisnike paket-računa 1 ZA SVE - model Start i Poduzetnik - 0,00 EUR u Paketu
Za korištenje m-zabom potreban vam je mobilni uređaj s pristupom internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije i određeni operativni sustav:
iOS uz minimalni preduvjet verzija 12.0, a preporučeno 15.0 ili novija
Android uz minimalni preduvjet verzija 9.0, a preporučeno 13.0 ili novija
HarmonyOS uz minimalni preduvjet verzija 1.0
m-zaba ne može raditi na verzijama operativnih sustava nižima od minimalnih, a puna funkcionalnost m-zabe na verzijama nižima od preporučenih ovisi o specifičnim postavkama proizvođača pojedinih modela mobilnih uređaja.
m-zaba je dostupna na svim mobilnim mrežama i s bilo kojeg mjesta na kojemu možete uspostaviti komunikaciju svojim mobilnim uređajem.
Uslugu možete ugovoriti u poslovnici.
Ovisno o tome kojim se mobilnim uređajem koristite, otvorite trgovinu aplikacijama Apple Store, Google Play Store ili App Gallery. Odabirom ikone povećala upišite naziv aplikacije m-zabaps. Kad se tražena aplikacija pojavi, odaberite ju i kliknite na „Instaliraj“.
Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan na Internet.
Aktivacija
Korisnici m-zabePS i/ili m-tokenaPS koji su ujedno korisnici e-zaba poslovnog bankarstva, u slučaju zaključavanja m-zabePS/m-tokenaPS, brisanja aplikacije s mobilnog uređaja i/ili promjene mobilnog uređaja mogu putem e-zabe unijeti zahtjev za ponovno slanje aplikacije m-zabaPS i/ili aplikacije m-tokenPS. Zahtjev se unosi odabirom opcije „m-zabaPS“ ili „m-tokenPS“ koji se nalaze u lijevom okomitom izborniku u e-zabi, odabirom opcije „Promjena usluge“. Nakon provođenja zahtjeva, e-zaba ovlašteniku bit će dostupan identifikacijski ključ i aktivacijski ključ koji su potrebni za aktivaciju m-zabePS i/ili m-tokenaPS. Ako niste korisnik e-zaba poslovnog bankarstva ključeve možete zatražiti kod svojeg bankara.
U slučaju da ste izbrisali m-zabuPS s mobilnog uređaja, promijenili mobilni uređaj ili zaključali aplikaciju potrebni su vam novi identifikacijski i aktivacijski ključevi. Ključeve možete preuzeti putem e-zaba poslovnog bankarstva ili ih zatražite kod svojeg bankara.
U slučaju da se želite koristiti već aktiviranom m-zabomPS na mobilnom uređaju na kojem se dosad njome niste koristili, potrebno je provesti sljedeće korake:
Pripremite mobilni uređaj na kojem se trenutno koristite m-zabomPS te novi na koji ste već instalirali aplikaciju.
Prijavite se u aplikaciju na starom uređaju i birajte izbornik Više zatim opciju Postavke.
Odaberite opciju Preselite m-bankarstvo na novi uređaj.
Pratite korake na ekranu na kraju kojih će se prikazati identifikacijski i aktivacijski ključ te QR kod.
Pokrenite m-zabaPS aplikaciju na novom mobilnom uređaju na koji želite preseliti aplikaciju.
Skenirajte QR kod kamerom na novom uređaju ili upišite ključeve.
Unesite i potvrdite PIN kojim ćete se koristiti za prijavu u m-zabuPS na novom uređaju.
Nakon poruke o uspješnoj aktivaciji, vaša m-zabaPS aktivirana je na novom i deaktivirana na starom mobilnom uređaju.
Nakon preuzimanja aplikaciju aktivirajte je unosom identifikacijskog i aktivacijskog ključa. Nakon unosa identifikacijskog i aktivacijskog ključa potrebno je unijeti i potvrditi PIN kojim ćete se služiti u radu s m-zabom.
PIN kreirate sami i treba biti poznat samo vama te preporučamo da čuvate njegovu tajnost.
Korištenje
m-zabom možete:
provjeriti trenutačno stanje i promete svojih transakcijskih i ostalih računa,
provoditi naloge u okviru dnevnog limita, a opcijama m-foto plati i sken u tren i u iznosima većim od dnevnog limita,
kreirati naloge za plaćanje u eurima i naloge nacionalnog plaćanja u stranoj valuti iz dugovnog i/ili potražnog prometa, kreirati naloge za plaćanje korištenjem opcije Učitajte QR kod iz svoje galerije,
grupno potpisati i poslati na provođenje naloge unesene m-zabom ili e-zabom,
pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u EUR i međunarodne naloge,
preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu i preuzeti račune naknada,
zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijest o učinjenim troškovima,
prijaviti se biometrijom,
primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke
Ako ste korisnik iPhone uređaja potrebno je isključiti Puni pristup putem tipkovnice. Odaberite Postavke > Pristupačnost > Tipkovnice > Puni pristup putem tipkovnice > Isključi
Promjenu možete napraviti na Početnoj stranici odabirom Odaberite ili putem izbornika Više > Postavke > Odaberite poslovni subjekt. Odaberite poslovni subjekt s kojim želite koristiti m-bankarstvo i odaberite Postavite na zadano. Kod svake sljedeće prijave u m-bankarstvo bit će vam prikazan odabrani poslovni subjekt.
Trenutno nije omogućeno ugovaranje, no odabirom opcije Proizvodi možete odabrati neki od ponuđenih proizvoda (Paket račun, Kartice, Financiranje, Garancije i akreditivi, Otkup potraživanja i Zaštita od rizika) i zakazati sastanak s bankarom. Nudimo vam zakazivanje video sastanka, sastanka na lokaciji banke ili na vašoj lokaciji u terminu po vašem odabiru.
Sigurnost
Svi podaci koji se razmjenjuju između m-zabePS i Banke zaštićeni su kriptiranom vezom, a za pristup je potreban PIN. Podaci o PIN-u i o poslovnom odnosu ne pohranjuju se u mobilni uređaj. Aktivacijom m-bankarstva u mobilni uređaj instalira se softverski token koji jamči sigurnost korištenja uslugom.
Unos PIN-a zaštićen je od neovlaštenog snimanja tipkovnicom s nasumičnim prikazom brojeva za unos PIN-a. Banka nema pristup vašem PIN-u, ne sprema ga i nikada ga od vas neće tražiti. Također Banka vas nikad neće tražiti unos PIN-a više od jednom. PIN treba biti poznat samo vama.
Nakon višestrukog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a m-zabaPS se automatski zaključava. Također, nakon tri minute nekorištenja, m-zabaPS će se automatski odjaviti.
Za promjenu PIN-a m-zabePS prijavite se u m-bankarstvo, u glavnom izborniku na dnu ekrana odaberite Više, zatim Postavke, potom Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.
Ako želite promijeniti PIN za m-tokenPS prijavite se u m-token, odaberite Postavke, zatim Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.
Gubitak ili krađu mobilnog uređaja kojim pristupate m-zabiPS prijavite Banci pozivom na broj 01/3789 888.
PIN za pristup m-bankarstvu i m-tokenu treba biti poznat samo vama, stoga u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja ne može doći do zloupotrebe.
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.