Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Usluga m-zaba poslovno bankarstvo mobilno je bankarstvo namijenjeno tvrtkama, poduzetnicima, obrtnicima, udrugama i ostalim klijentima koji imaju otvoren transakcijski račun u Zagrebačkoj banci.
Omogućuje brže, sigurno, učinkovito i troškovno najpovoljnije poslovanje bez dolaska u Banku, a dostupno je 24 sata dnevno.
Dostupno je na svim mobilnim mrežama, a potreban je samo mobilni uređaj s operativnim sustavima iOS, Android ili HarmonyOS koji može pristupati internetu.
m-zabom možete:
provjeriti trenutačno stanje svojih transakcijskih računa i računa oročenih depozita, svojih ulaganja i udjela u ZB Invest fondovima, te promete po transakcijskom računu za tekuću i prethodne dvije kalendarske godine,
provoditi naloge u okviru dnevnog limita:
nacionalnog plaćanja u eurima i stranoj valuti u korist računa primatelja u Zagrebačkoj banci ili u drugoj domaćoj banci,
provoditi naloge za plaćanje u inozemstvo – redovne prekogranične naloge u valuti EUR i međunarodne naloge,
plaćati račune čiji su iznosi veći od dnevnog limita:
pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
proslijediti potvrdu o plaćanju za naloge nacionalnih plaćanja u eurima i stranoj valute te prekogranične i međunarodne naloge na željenu e-adresu,
spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u eurima i međunarodne naloge,
koristiti se predlošcima za plaćanja prethodno kreiranim putem m-zabe ili e-zabe,
preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu,
preuzeti račune naknada:
za usluge platnog prometa za nacionalne transakcije u eurima,
za usluge platnog prometa u stranoj valuti te prekogranične i međunarodne transakcije,
za kreditno i ulagačko poslovanje,
zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijesti o učinjenim troškovima,
dobiti informaciju o:
iznosu i trajanju odobrenog okvirnog kredita,
broju i iznosu naloga nacionalnih transakcija u eurima u najavi i koje čekaju na izvršenje,
u dijelu kartičnog poslovanja možete:
aktivirati svoje poslovne kartice,
pregledati transakcije po karticama,
dohvatiti PIN po karticama,
dobiti informaciju o iznosima dnevnih limita te iznosu ugovorenog i raspoloživog iznosa limita po svakoj kartici,
za kreditne kartice dobiti informaciju o detaljima kredita, stanju i prometima po kreditu i otplatni plan,
preuzeti obavijest o učinjenim troškovima,
prijaviti se biometrijom,
primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
provjeriti tečajnu listu,
pronaći najbliži bankomat, poduzetnički centar ili poslovnicu,
pronaći proizvode Banke korištenjem opcije Proizvodi,
jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke.
Za korištenje m-zabom potreban vam je mobilni uređaj s pristupom internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije i određeni operativni sustav:
iOS uz minimalni preduvjet verzija 12.0, a preporučeno 15.0 ili novija
Android uz minimalni preduvjet verzija 9.0, a preporučeno 13.0 ili novija
HarmonyOS uz minimalni preduvjet verzija 1.0
m-zaba ne može raditi na verzijama operativnih sustava nižima od minimalnih, a puna funkcionalnost m-zabe na verzijama nižima od preporučenih ovisi o specifičnim postavkama proizvođača pojedinih modela mobilnih uređaja.
m-zaba je dostupna na svim mobilnim mrežama i s bilo kojeg mjesta na kojemu možete uspostaviti komunikaciju svojim mobilnim uređajem.
Uslugu možete ugovoriti u poslovnici.
Ovisno o tome kojim se mobilnim uređajem koristite, otvorite trgovinu aplikacijama Apple Store, Google Play Store ili App Gallery. Odabirom ikone povećala upišite naziv aplikacije m-zabaps. Kad se tražena aplikacija pojavi, odaberite ju i kliknite na „Instaliraj“.
Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan na Internet.
Aktivacija
Korisnici m-zabePS i/ili m-tokenaPS koji su ujedno korisnici e-zaba poslovnog bankarstva, u slučaju zaključavanja m-zabePS/m-tokenaPS, brisanja aplikacije s mobilnog uređaja i/ili promjene mobilnog uređaja mogu putem e-zabe unijeti zahtjev za ponovno slanje aplikacije m-zabaPS i/ili aplikacije m-tokenPS. Zahtjev se unosi odabirom opcije „m-zabaPS“ ili „m-tokenPS“ koji se nalaze u lijevom okomitom izborniku u e-zabi, odabirom opcije „Promjena usluge“. Nakon provođenja zahtjeva, e-zaba ovlašteniku bit će dostupan identifikacijski ključ i aktivacijski ključ koji su potrebni za aktivaciju m-zabePS i/ili m-tokenaPS. Ako niste korisnik e-zaba poslovnog bankarstva ključeve možete zatražiti kod svojeg bankara.
U slučaju da ste izbrisali m-zabuPS s mobilnog uređaja, promijenili mobilni uređaj ili zaključali aplikaciju potrebni su vam novi identifikacijski i aktivacijski ključevi. Ključeve možete preuzeti putem e-zaba poslovnog bankarstva ili ih zatražite kod svojeg bankara.
U slučaju da se želite koristiti već aktiviranom m-zabomPS na mobilnom uređaju na kojem se dosad njome niste koristili, potrebno je provesti sljedeće korake:
Pripremite mobilni uređaj na kojem se trenutno koristite m-zabomPS te novi na koji ste već instalirali aplikaciju.
Prijavite se u aplikaciju na starom uređaju i birajte izbornik Više zatim opciju Postavke.
Odaberite opciju Preselite m-bankarstvo na novi uređaj.
Pratite korake na ekranu na kraju kojih će se prikazati identifikacijski i aktivacijski ključ te QR kod.
Pokrenite m-zabaPS aplikaciju na novom mobilnom uređaju na koji želite preseliti aplikaciju.
Skenirajte QR kod kamerom na novom uređaju ili upišite ključeve.
Unesite i potvrdite PIN kojim ćete se koristiti za prijavu u m-zabuPS na novom uređaju.
Nakon poruke o uspješnoj aktivaciji, vaša m-zabaPS aktivirana je na novom i deaktivirana na starom mobilnom uređaju.
Korištenje
m-zabom možete:
provjeriti trenutačno stanje i promete svojih transakcijskih i ostalih računa,
provoditi naloge u okviru dnevnog limita, a opcijama m-foto plati i sken u tren i u iznosima većim od dnevnog limita,
kreirati naloge za plaćanje u eurima i naloge nacionalnog plaćanja u stranoj valuti iz dugovnog i/ili potražnog prometa, kreirati naloge za plaćanje korištenjem opcije Učitajte QR kod iz svoje galerije,
grupno potpisati i poslati na provođenje naloge unesene m-zabom ili e-zabom,
pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u EUR i međunarodne naloge,
preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu i preuzeti račune naknada,
zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijest o učinjenim troškovima,
prijaviti se biometrijom,
primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke
Ako ste korisnik iPhone uređaja potrebno je isključiti Puni pristup putem tipkovnice. Odaberite Postavke > Pristupačnost > Tipkovnice > Puni pristup putem tipkovnice > Isključi
Promjenu možete napraviti na Početnoj stranici odabirom Odaberite ili putem izbornika Više > Postavke > Odaberite poslovni subjekt. Odaberite poslovni subjekt s kojim želite koristiti m-bankarstvo i odaberite Postavite na zadano. Kod svake sljedeće prijave u m-bankarstvo bit će vam prikazan odabrani poslovni subjekt.
Trenutno nije omogućeno ugovaranje, no odabirom opcije Proizvodi možete odabrati neki od ponuđenih proizvoda (Paket račun, Kartice, Financiranje, Garancije i akreditivi, Otkup potraživanja i Zaštita od rizika) i zakazati sastanak s bankarom. Nudimo vam zakazivanje video sastanka, sastanka na lokaciji banke ili na vašoj lokaciji u terminu po vašem odabiru.
Sigurnost
Svi podaci koji se razmjenjuju između m-zabePS i Banke zaštićeni su kriptiranom vezom, a za pristup je potreban PIN. Podaci o PIN-u i o poslovnom odnosu ne pohranjuju se u mobilni uređaj. Aktivacijom m-bankarstva u mobilni uređaj instalira se softverski token koji jamči sigurnost korištenja uslugom.
Unos PIN-a zaštićen je od neovlaštenog snimanja tipkovnicom s nasumičnim prikazom brojeva za unos PIN-a. Banka nema pristup vašem PIN-u, ne sprema ga i nikada ga od vas neće tražiti. Također Banka vas nikad neće tražiti unos PIN-a više od jednom. PIN treba biti poznat samo vama.
Nakon višestrukog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a m-zabaPS se automatski zaključava. Također, nakon tri minute nekorištenja, m-zabaPS će se automatski odjaviti.
Za promjenu PIN-a m-zabePS prijavite se u m-bankarstvo, u glavnom izborniku na dnu ekrana odaberite Više, zatim Postavke, potom Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.
Ako želite promijeniti PIN za m-tokenPS prijavite se u m-token, odaberite Postavke, zatim Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.
Gubitak ili krađu mobilnog uređaja kojim pristupate m-zabiPS prijavite Banci pozivom na broj 01/3789 888.
PIN za pristup m-bankarstvu i m-tokenu treba biti poznat samo vama, stoga u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja ne može doći do zloupotrebe.
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.