Besplatne transakcije uz funkcionalnost IziPay - jednostavno slanje novca mobitelom koristeći kontakt iz imenika ili na bilo koji mobilni broj - bez upisivanja IBAN-a!
Ne trošite vrijeme tražeći i unoseći IBAN - registrirajte se za IziPay i šaljite novac mobitelom bez naknade. Jednostavno kao slanje poruke.
Putem mobilne aplikacije m-zaba možete besplatno slati novac bez obzira na to u kojoj banci u RH primatelj ima račun.
Kako poslati novac uz IziPay?
Preuzmite novu verziju m-zabe i aktivirajte funkcionalnost IziPay unutar online bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba.
Nakon toga, za svako slanje novca unesite iznos te odaberite primatelja i razlog uplate. Ne morate upisivati IBAN primatelja – jednostavno odaberite kontakt iz imenika ili unesite broj mobitela primatelja.
Ako primatelj još ne koristi IziPay, SMS-om ćemo mu poslati uputu kako primiti novac.
U svakom trenutku možete provjeriti svoja plaćanja – transakcije koje čekaju na izvršenje, kao i one koje su već izvršene.
Primanje IziPay plaćanja
Da bi uplata bila provedena primatelj treba povezati broj mobitela i IBAN svojeg računa na koji želi da se uplati novac. To može napraviti:
tako da se besplatno registrira kao primatelj za IziPay plaćanja putem mobilne aplikacije m-zaba
ili odabirom linka iz SMS-a za jednokratno primanje uplate putem interneta.
Kada se povežu broj mobitela i IBAN, ako platitelj ima pokriće, novac sjeda na račun.
Korištenje
Gdje se i kako provodi plaćanje putem IziPaya?
IziPay je funkcionalnost online bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba koja omogućava brže i jednostavnije plaćanje između fizičkih osoba. Uz IziPay možete zadavati naloge za plaćanje bez unosa broja računa primatelja (IBAN). Umjesto unosa IBAN-a primatelja, za slanje novca potrebno je unijeti broj mobitela osobe kojoj želite uplatiti novac, i to ili odabirom tog broja mobitela iz svojih kontakata u mobitelu ili unosom broja mobitela.
Kako aktivirati IziPay ako želim poslati nekome novac u korist broja mobitela?
Za detaljne upute pogledajte ovdje ili nazovite naš besplatni broj telefona 0800 0024.
Što je IziPay registar?
To je registar Zagrebačke banke u koji primatelji upisuju svoje ime i prezime, adresu e-pošte te broj mobitela i broj računa (IBAN) na koji žele primati uplate inicirane IziPayom. Sve uplate inicirane IziPayom na broj mobitela koji je registriran u IziPay registru izvršit će se na broj računa (IBAN) koji je u IziPay registru povezan s tim brojem mobitela.
Detaljne upute kako se registrirati u IziPay registar pogledajte ovdje ili nazovite naš besplatni broj telefona 0800 00 24.
Želim prijatelju koji nije nikada koristio IziPay uplatiti novac putem IziPaya. Kako će znati da sam mu uplatio novac i što mora učiniti da bi vidio uplatu?
Primatelj će dobiti SMS poruku s obaviješću o zadanom plaćanju i s uputom kako primiti novac ako to želi.
Primatelj može u roku od 48 sati od trenutka zadavanja naloga za plaćanje povezati svoj broj mobitela s IBAN-om svojeg računa na koji želi da se izvrši plaćanje putem IziPaya.
Kad se povežu broj mobitela primatelja i broj računa (IBAN), inicirano plaćanje izvršit će se na taj račun ako su ispunjene sve pretpostavke za izvršenje plaćanja iz Uvjeta za korištenje funkcionalnosti IziPay Zagrebačke banke d.d. i Općih uvjeta poslovanja Zagrebačke banke d.d. po transakcijskim računima potrošača te ako u međuvremenu platitelj ne opozove plaćanje.
Uplatila sam prijateljici novac putem IziPaya, ali ona kaže da joj još ništa nije uplaćeno. Što se dogodilo?
Izvršenje plaćanja započinje u skladu sa Satnicom zaprimanja i izvršenja naloga Banke. Također, u pregledu transakcija, transakcije koje čekaju na izvršenje odnose se i na plaćanja koja još nisu izvršena jer primatelj nije odredio IBAN na koji želi da se provede uplata upućena u korist njegova broja mobitela.
U tabu „Opozvane/Odbijene” možete pregledati one transakcije za koje primatelj plaćanja nije odredio IBAN na koji želi da mu sjedne uplata upućena na njegov broj mobitela u za to predviđenom roku.
Da. Prilikom registracije, nakon unosa svih traženih podataka i odabira opcije „Potvrdi”, potrebno je definirati PIN kojim ćete se ubuduće koristiti za ulazak u IziPay. Gubitak/krađu mobilnog uređaja na kojem ste upotrebljavali IziPay možete prijaviti pozivom na broj telefona 01 3789 888. U međuvremenu možete biti sigurni da aplikacija na ukradenom uređaju neće biti u funkciji jer samo Vi znate PIN potreban za pristup.
Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno. Više o kolačićima i promjena njihovih postavki
Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.
Kolačići koji se koriste:
JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama
PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies
PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie
PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja
Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja
Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje
Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara
Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance
Performansni kolačići
Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.
Kolačići koji se koriste:
ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba
ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi
Marketinški kolačići
Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.
Kolačići koji se koriste:
1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr
CONSENT - postavke kolačića - google.com
DV - Google ad personalizacija - google.com
NID - Google ad personalizacija - google.com
IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick
ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća
gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.
Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.
uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.
Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.
Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa
Uid - jedinstveni identifikator
cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator
Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing
HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima