Kako bezbrižno do novca u inozemstvu

Često nas pitate o naknadama prilikom podizanja gotovog novca kada ste u inozemstvu. Nadamo se da će vam sljedeće informacije koristiti.

Putem Maestro kartice vašeg kunskog tekućeg računa ili Visa Electron kartice vašeg kunskog žiroračuna uključene u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade, podizanje gotovog novca u inozemstvu ne naplaćuje se na bankomatima banaka članica UniCredit Grupe.

Mreža bankomata banaka UniCredit Grupe broji gotovo 17.000 bankomata i obuhvaća 14 zemalja Europe: Austrija - Bank Austria; Bosna i Hercegovina - UniCredit Bank; Bugarska - UniCredit Bulbank; Češka - UniCredit Bank; Italija - UniCredit Banca, UniCredit Banca di Roma, UniCredit Banco di Sicilia; Mađarska - UniCredit Bank; Njemačka - HVB (HypoVereins Bank); Rumunjska - UniCredit Tiriac Bank; Rusija - Unicredit Russia; Srbija - UniCredit Bank Srbija; Slovačka - UniCredit Slovakia; Slovenija - UniCredit Banka Slovenija; Turska - Yapikredi te Hrvatska.

Na ostalim isplatnim mjestima naknada se naplaćuje. Naknada ovisi o vrsti kartice, a važeće naknade dostupne su u Odluci o tarifi naknada.

Prije isplate gotovog novca obratite pažnju na dodatne poruke na ekranu bankomata jer inozemne banke mogu naplatiti i dodatne naknade za korištenje njihovim bankomatom ili vam ponuditi mogućnost konverzije iznosa u kunsku protuvrijednost uz primjenu naknada i marža –  tzv. DCC. Navedena usluga može biti nepovoljnija nego kad tražite terećenje u valuti zemlje u kojoj se nalazite.

Važno: Prije odlaska u zemlje izvan Europe, molimo, provjerite je li vaša Maestro kartica aktivna u cijelom svijetu. Model korištenja možete samostalno mijenjati putem on-line bankarstva e-zaba i m-zaba ili u poslovnici Banke te pozivom na broj 01/3789620 (m-zaba/m-novčanik/Upravljanje dnevnim limitima – Korištenje karticom u inozemstvu).

Za kraj, saznajte više o konverziji valuta i dodatnim savjetima za putovanja.


Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete datum rođenja ili OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Popunite jedno od polja - datum rođenja ili OIB

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak