Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
go! business Mastercard kreditna je kartica prilagođena zahtjevima poslovnih korisnika (obrtnika i malih poduzetnika) koja zadovoljava potrebe za odvajanjem osobnog trošenja od trošenja sredstava tvrtke.
go! business Mastercard kreditnom karticom koristite se:
za kupnju roba i usluga na milijunima prodajnih mjesta diljem svijeta i na internetu
za podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu
go! business Mastercard kreditna kartica omogućuje:
plaćanje učinjenih troškova korištenjem revolving kredita za podmirenje učinjenih troškova s otplatom u mjesečnim ratama
Karticu može ugovoriti svaka pravna ili fizička osoba koja obavlja registriranu djelatnost sa sjedištem u Republici Hrvatskoj te inozemni poslovni subjekt u skladu sa Zakonom o deviznom poslovanju ako zadovoljava uvjete kreditne sposobnosti u skladu s internim aktima Banke za izdavanje kartice i odobravanje limita.
Cijene
Upisnina za pravnu osobu
99,54 EUR jednokratno
Članarina po kartici
za korisnike paket-računom za male poduzetnike (Partner)
19,91 EUR godišnje
za korisnike paket-računom za male poduzetnike (Poduzetnik)
Pri popunjavanju pristupnice potrebno je izabrati željeni broj rata, najviše 36, na koji će se dijeliti iznos učinjenih troškova. Na datum dospijeća, 25. dana u mjesecu, na naplatu dospijevaju pojedine rate, dok se na ostatak iskorištenog kredita obračunava kamata. Kamata se naplaćuje kvartalno.
Ako se pri popunjavanju pristupnice kao način otplate definira jedna rata ili ako se cjelokupni iznos učinjenih troškova iskazanih u Obavijesti o učinjenim troškovima u potpunosti podmiri zaključno s datumom dospijeća.
Dospjeli troškovi podmiruju se automatski naplatom s transakcijskog računa poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu, odnosno 20 dana od datuma formiranja Obavijesti o učinjenim troškovima.
Da, naplata troškova po kartici vrši se terećenjem poslovnog računa 25. dana u mjesecu.
Da.
Ne, datum naplate jest 25. dan u mjesecu i nije ga moguće promijeniti.
Kartica se dostavlja se na adresu poslovnog subjekta neaktivirana i njome se može koristiti nakon aktivacije koja je opisana u pismu uz karticu.
Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala, kao što su on-line bankarstvo putem interneta (e-zabaPS) ili mobilne aplikacije (m-zaba PS), govorni automat te poslovnica, poduzetnički ili korporativni centar Zagrebačke banke.
Odmah po aktivaciji Vaša kartica je spremna za upotrebu.
Korištenje
Svi troškovi učinjeni karticama krajnjih korisnika prikazani su u Obavijesti o učinjenim troškovima koju Banka jednom mjesečno ispostavlja na adresu poslovnog subjekta. Dodatno, sve informacije o troškovima, raspoloživim limitima po kartici i stanju kredita dostupne su na e-zabi PS (za poslovne subjekte).
Datum naplate, 25.dan u mjesecu, ne može se promijeniti. Datum naplate jest 20 dana nakon formiranja obavijesti o učinjenim troškovima.
Ukupan iznos podignute gotovine po go! business Mastercard karticama krajnjih korisnika pojedinoga poslovnog subjekta ograničen je na 1.400 EUR mjesečno.
Za ponovno slanje PIN-a poslovne kartice potrebno se javiti voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.
PIN svoje kartice možete provjeriti on-line bankarstvom putem mobilne aplikacije m-zabaPS ako imate ugovorenu uslugu.
Troškovi terete transakcijski račun poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu.
Krajnji korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice dežurnoj službi Banke koja je dostupna od 0 do 24 sata na broju telefona 01/3789 789 te prijavu potvrditi i pismenim putem u poslovnici Banke, poduzetničkom ili korporativnom centru.
Gubitak/krađa može se prijaviti i u najbližoj poslovnici Banke, kod voditelja poslovnog odnosa ili bankara za male poduzetnike i obrtnike.
U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.
Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.