Na Weboo 2015 – Danima internetskog marketinga, 19. ožujka u Zagrebu, Zagrebačka banka odnosno njezina usluga e-zaba dobila je nagradu ”Masterweb” u kategoriji Najbolje internetsko bankarstvo.
Novo priznanje internetskom bankarstvu Zagrebačke banke
Na Weboo 2015 Danima internetskog marketinga, 19. ožujka u Zagrebu, Zagrebačka banka odnosno njezina usluga e-zaba dobila je nagradu Masterweb u kategoriji Najbolje internetsko bankarstvo.
Nagradu u različitim kategorijama dodjeluje stručni tim koji analizira i promišlja sadašnje te buduće internetske tehnologije, te društveni i marketinški aspekt online poslovanja. U kategoriji najbolje internet bankarstvo ocjenjivale su se funkcionalne mogućnosti web-aplikacija internetskih bankarstava te korisničko iskustvo.
Usluga e-zaba za građane uvedena je u lipnju 2002. godine, a ima ju ugovorenu svaki drugi korisnik tekućeg računa Zagrebačke banke. S više od 450.000 individualnih korisnika, zauzima 38 % tržišnog udjela u ukupnom broju korisnika internetskog bankarstva. Omogućuje pristup svim najčešće korištenim bankovnim uslugama 24 sata dnevno; od provjere stanja i prometa, preuzimanja mjesečnih izvadaka i drugih obavijesti, do plaćanja unutar i izvan Zagrebačke banke, kupoprodaje deviza i konverzije stranih valuta, kupnje bonova za mobitel i HAC ENC uređaj te oročavanja, ugovaranja stambene štednje, obnove police auto osiguranja, ulaganja u investicijske fondove ZB Investa, kupnje dionica na domaćoj burzi i dr.
Ujedno e-zaba za građane omogućuje chat / video pristup bankaru, putem usluge e-poslovnice, pruža internacionalno priznatu uslugu osobnog upravljanja financijama Financijski planer, uslugu primitka elektroničkih uplatnica i-Račun od 40-ak izdavatelja različitih djelatnosti (teleoperatera, komunalnih tvrtki, osiguravajućih društava, vrtića i dr.).
Korisnici internetskog bankarstva vrlo su aktivni klijenti - u prosjeku se logiraju na e-zabu 6 puta mjesečno te ju čak 72% češće koriste nego što posjećuju poslovnice banke.
Korištenje svih usluga dostupnih na e-zabi za građane obilježava stalan rast, posebno usluge plaćanja te oročavanja, s godišnjim rastom volumena od 29 %, što potvrđuje da korisnici nalaze praktičnim obavljati svoje financijsko poslovanje putem internetskog bankarstva, iz udobnosti vlastitog doma.