Zaba je nagradu odnijela u konkurenciji šest kontakt centara s 31 i više radnika

Kontakt centar Zagrebačke banke najbolji je kontakt centar s 31 i više radnika u Hrvatskoj u 2017. godini. Priznanje je to koje je Zabi dodijeljeno na 13. MeetUP-u Contact Center Akademije koji se ovaj tjedan održao u Zagrebu. MeetUp Contact Center Akademije je godišnja konferencija usmjerena na razmjenu najboljih praksi iskustava klijenata na hrvatskom tržištu.
"Cilj Kontakt centra Zagrebačke banke je što brže i efikasnije odgovoriti trenutačnim potrebama naših klijenata u njihovom poslovanju s bankom. To ponekad može biti izazovno, s obzirom na dinamiku i odgovornost koju naši bankari svakodnevno preuzimaju. Zato nam je ovo priznanje važno, prvenstveno bankarima Kontakt centra koji su u svakom trenutku klijentima na raspolaganju. I dalje ćemo kontinuirano raditi na kvaliteti naših servisa, obnovi znanja i razvoju novih vještina bankara, kako bi našim korisnicima omogućili najbolje korisničko iskustvo", poručila je Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke.
Odluku o najboljem Kontakt centru u Hrvatskoj donio je stručni žiri od šest članova, na temelju strategije komunikacijskih kanala, pregleda usluga, ključnih ciljeva i mjera uspjeha te obujma i vrsta kontakata kroz različite komunikacijske kanale.
Kontakt centar Zagrebačke banke ovom je nagradom potvrdio zadovoljstvo svojih klijenata u pruženim uslugama podrške. Također, nagrada ukazuje na važnost kontaktnih centara u odnosu s korisnicima te njihovu važnost koju imaju za kompaniju.