m-zaba mobilno bankarstvo, e-računi, besplatne transakcije i ostale inovacije u Lepezama mogućnosti
Od 26. studenog Zagrebačka banka uvodi novost u svakodnevno financijsko poslovanje individualnih klijenata. Nova ponuda modernog bankarstva očituje se tzv. Lepezama mogućnosti, koje predstavljaju inovaciju modernog bankarstva te jedinstvenu ponudu Zabe na hrvatskom tržištu.
Lepeze objedinjuju niz bankarskih i nebankarskih usluga i klijentima donose još veći opseg pogodnosti. Na ovaj način, Banka podcrtava ideju modernog bankarstva pokazujući da prati potrebe svojih klijenata i paralelno razvija nove, te usavršava postojeće proizvode i usluge.
Banka nastavlja sa svojom ponudom za specifične grupe klijenata kroz Lepeze: Student, Senior, Obitelj, Obitelj plus i Premium Lepeza, te uvodi nove lepeze - Elastičnu, Dinamičnu i Klasičnu.
Svaka lepeza je kreirana kombinacijom proizvoda i usluga iz četiri modula - Platni asistent, Šoping set - alati za kupnju, Servis centar - paket pomoći te dodatne pogodnosti.
Tako se u okviru Platnog asistenta klijentima, ovisno o vrsti Lepeze, nude kunski tekući račun i/ili devizni račun, mogućnost korištenja različitih kanala distribucije – Zaba kiosk, e-zaba, Zabafon, m-zaba, distribucija izvatka, plaćanje računa putem različitih kanala, određen broj besplatnih transakcija na određenim kanalima te ugovaranje trajnog naloga.
Pod Šoping setom - alatima za kupnju se podrazumijevaju beplatno korištenje kartice s odgodom plaćanja, osnovne i dodatne kreditne kartice, ovisno o vrsti Lepeze. Također, uključuje i mogućnost korištenja dopuštenog prekoračenja.
Servis centar” predstavlja skup različitih pomoći i pogodnosti, te ovisno o Lepezi, mogu se koristiti usluge pomoć u kući, pomoć na cesti, medicinska pomoć i putno osiguranje, tvrtke Mondial Assistance.
U Dodatne pogodnosti uključeni su popusti u trgovačko-uslužnoj mreži, popusti za naknadu za obrade različitih vrsta kredita, mogućnost korištenja tarifnog paketa Mobil 100, podizanje gotovine na bankomatima Grupe UniCredit bez naknade, povoljnije kupnje ulaznica za razne kulturne i umjetničke događaje i ostalo.
Općenito, riječ je o kvalitetnijem pomaku u zadovoljavanju rastućih i promjenjivih potreba korisnika u financijskom poslovanju: Lepeze su kreirane tako da odgovaraju različitim životnim stilovima klijenata i zadovolje njihove preferencije i navike u poslovanju s Bankom. S ciljem nadogradnje Lepeza, u planu je kontinuirano uvođenje dodatnih inovativnih usluga.
Iz nove ponude posebno ističemo m-zaba mobilno bankarstvo, najjednostavniji i najbrži način financijskog poslovanja koji omogućuje pristup informacijama vezanim uz bankarsko poslovanje, kao i provođenje financijskih i nefinancijskih transakcija, u bilo koje vrijeme s bilo kojeg mjesta, neovisno o mobilnom operateru. Usluga m-zabe će korisnicima pojedinih Lepeza biti dostupna bez mjesečne naknade za korištenje te se neće naplaćivati naknada za provođenje transakcija. Putem m-zabe korisnici mogu obavljati kunska i devizna plaćanja, imati pregled dospijeća po kartičnim kreditima te primati i pregledavati e-račune. U planu je i proširenje m-zabe na brojne druge usluge Zagrebačke banke kao što su pregled nepodmirenih obveza, kupoprodaju udjela u ZB invest fondovima, kupnju GSM bonova i ostalo.
U promotivnom razdoblju do 31. prosinca 2007. klijentima koji ugovore uslugu m-zaba omogućuje se korištenje usluge bez naplate mjesečne naknade za korištenje. Također, u navedenom promotivnom razdoblju omogućuje se provođenje transakcije unutar i izvan Banke bez naplate naknade.
Ostale novosti u ponudi uključuju e-računi (mogućnost primanja i plaćanja računa elektronskim putem) i ostala dodatna poboljšanja e-zaba servisa (npr. izravni kontakt s bankarom, pregled trajnih naloga, ugovaranje m-zabe i slično), zatim određen broj besplatnih transakcija koje inače podliježu naknadama, te plaćanje računa putem Zaba kioska. Također, već u prosincu korisnici Lepeza koji putuju u inozemstvo moći će koristiti i pogodnosti besplatnog podizanja gotovine u više od 20 zemalja na bankomatima UniCredit Grupe, čija je članica i Zagrebačka banka.
Valja spomenuti i uslugu povoljnije kupnje ulaznica za razne kulturne i umjetničke događaje - ticketing koju Banka kao prva kompanija na hrvatskom bankarskom tržištu planira uvesti u suradnji s tvrtkom Eventim. Njihov sustav u svakom trenutku uključuje oko 150-200 raznih hrvatskih i inozemnih događaja iz područja sportskih manifestacija, koncerata, kazališnih predstava i sajmova koji će na raspolaganju korisnicima Lepeza biti već početkom naredne godine.
“Nova ponuda Zagrebačke banke, jedinstvena na našem tržištu, inspirirana je upravo životnim stilovima klijenata i u potpunom je skladu s namjerom Banke da se uvijek maksimalno prilagođava svojim klijentima i njihovim potrebama i preferencijama. Na taj način poslovanje sa Zagrebačkom bankom postaje partnerski odnos koji klijentima omogućuje ne samo jednostavniji, nego i kvalitetniji život”, istaknuo je Tomica Pustišek, član Uprave Zagrebačke banke. Tvrtka Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke, član je Allianz Grupe, sa širokom mrežom partnera u cijelom svijetu. Pristup Mondial Assistance centru omogućen je 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Usluge Mondial Assistance centra obuhvaćaju: pomoć u kući i medicinske usluge u Hrvatskoj, pomoć na cesti u Hrvatskoj i inozemstvu, usluge vezane uz putovanja u inozemstvu.
Tvrtka Eventim HR d.o.o. je podružnica tvrtke CTS Eventim AG Austrija koja posluje u 14 zemalja srednje Europe i najveći je europski prodavač ulaznica za live entertainment i ostala događanja. U 2006. kroz cjelokupni je sistem prodano više od 50 milijuna ulaznica širom Europe, a tvrtka u ovom trenutku ima mrežu s više od 120 prodajnih mjesta širom Hrvatske.