Preskoči na glavni sadržaj

Račun za zaštićena primanja

Račun za zaštićena primanja poseban je tekući račun u eurima otvoren po nalogu FINA-e za raspolaganje sredstvima izuzetim iz ovrhe.
Sredstvima uplaćenim na tekući račun u eurima za zaštićena primanja slobodno raspolažete:

  • putem debitne kartice tekućeg računa u eurima za zaštićena primanja
  • usluge on-line bankarstvo (m-zabai/ili e-zaba)
  • u svim poslovnicama Banke

Više informacija o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima

Prednosti

  1. debitna kartica tekućeg računa u eurima za zaštićena primanja, koju možete ugovoriti bez naknade, omogućuje pristup sredstvima na svim prodajnim i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu te na internetu
  2. usluge on-line bankarstvo (m-zaba i/ili e-zaba) omogućuju jednostavan uvid u stanje tekućeg računa u eurima za zaštićena primanja i provedbu transakcija po računu za zaštićena primanja

Korištenje

Kartica se ne može koristiti za uplatu sredstava na bankomatu/kovinomatu i obročno plaćanje.

Nije moguće ugovoriti izravno terećenje, trajni nalog ni dopušteno prekoračenje.

Korisnik tekućeg računa u eurima za zaštićena primanja može opunomoćiti po navedenom računu jednu ili više poslovno sposobnih osoba.

Punomoći po transakcijskom računu građana mogu se ugovoriti na zahtjev vlasnika računa prisutnog u poslovnici i/ili na temelju specijalne punomoći.
Ugovaranje punomoći u poslovnici:
Punomoć po transakcijskom računu se može ugovoriti u svim poslovnicama za poslovanje s fizičkim osobama. Kod otvaranja punomoći po računima u poslovnicama potrebna je prisutnost i vlasnika i opunomoćenika zbog identifikacije i potpisa na obrascu punomoći.
Specijalne punomoći:
Specijalne punomoći ovjerene od nadležnog domaćeg tijela (javni bilježnik), stranog nadležnog tijela, ovlaštene osobe diplomatskog ili konzularnog predstavništva, mogu se izdati za bilo koju svrhu, odnosno obavljanje svih radnji vezanih uz poslovanje po transakcijskim računima koje je potrebno obavezno navesti u specijalnoj punomoći.

U slučaju potrebe za zamjenskom plastikom (oštećenje, gubitak/krađa) i potrebe ponovnog zadavanja PIN-a Banka će na vaš zahtjev izdati karticu/poslati PIN bez naknade. Zahtjev za novom karticom/PIN-om potrebno je predati u poslovnici, a u slučaju gubitka kartice, obvezano je odmah prijaviti gubitak ili krađu dežurnoj službi Banke (0-24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.