Bolje sutra za dijete

Djetetu želimo osigurati kvalitetnu budućnost, zar ne? To možemo učiniti na više načina: stavljanjem novca na stranu, ulaganjem u školovanje ili brinući o njegovu zdravlju.

1. Štednja
Već danom djetetovog rođenja možete početi graditi njegovu financijski sigurniju budućnost. Tu je Pčelica, dječja štednja koja može biti izvrstan dar djeci.
Ugovaranjem dječjeg osiguranja Tigar Teo uz policu životnog osiguranja Allianz Prospekt višekratni, pružate djetetu dodatnu sigurnost i financijsku pomoć u slučajevima manjih ili većih nezgoda i bolesti djeteta tijekom odrastanja.

2. Školovanje
Želite li da vaše dijete iskusi drukčije sustave obrazovanja i upozna različite kulture, svakako razmišljajte o programu razmjene u višim razredima srednje škole. Također, hrvatsko članstvo u Europskoj uniji mladima je otvorilo vrata za visokoškolsko obrazovanje u 27 zemalja.
Koraci koje treba poduzeti da biste djetetu omogućili širenje horizonta nisu složeni, ali zahtijevaju znatna financijska sredstva, stoga ih ne možemo ostvariti odmah. Da bismo ih dosegnuli, potrebno je odabrati onaj način štednje koji najbolje odgovara našem cilju ili odreći se dijela tekućih prihoda.
Ako o svojoj štednji razmišljate kao o dugoročnom ulaganju za potrebe školovanja djeteta, razmotrite ulaganje u neki od fondova.
Na primjer, pretpostavimo da ste odabrali ulaganje u fond ZB Future 2030 jer imate još petnaest godina do odlaska djeteta na školovanje. Danas je imovina fonda podijeljena tako da je 80 % uloženo na dioničkim tržištima, a 20 % na obvezničkim. Progresivnijim ulaganjem u početku povećavamo mogućnosti za većim prinosom, a što se fond više bliži svojem roku, ulaganja postaju sve konzervativnija. Portfelj fonda mijenja se na način da udio dionica pada, a raste udio ulaganja na obveznička i novčana tržišta, čime se štiti vaša imovina.

3. Zdravlje
U životu se ponekada moramo suočiti sa zdravstvenim dijagnozama zbog kojih bismo učinili sve da dođemo do prave pomoći. Allianz je osmislio Allianz Best Doctors, novi paket usluga koji vama i vašim najmilijima omogućuje pristup najuglednijim svjetskim medicinskim stručnjacima.
Proizvod možete ugovoriti u svim poslovnicama Zagrebačke banke.

4. Maturalno putovanje
Maturalno putovanje doživljaj je kojem se raduje svaki srednjoškolac. Pažljiv odabir putničke agencije, planiranje troškova i osiguranje od nezgode, samo su neki od elemenata koji čine nezaboravan provod vašeg tinejdžera. Savjetujte se s nama o mogućnostima njihova ostvarenja, a neke od naših savjeta pročitajte i ovdje.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.
 

Postavke kolačića

Tehnički kolačići (neophodni)

Performansni kolačići (neobavezni)

Marketinški kolačići (neobavezni)

Tehnički kolačićiUvijek aktivni

Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.

Kolačići koji se koriste:

JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama

PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies

PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie

PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja

Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja

Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje

Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara

Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance


Performansni kolačići

Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.

Kolačići koji se koriste:

ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba

ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi


Marketinški kolačići

Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.

Kolačići koji se koriste:

1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr

CONSENT - postavke kolačića - google.com

DV - Google ad personalizacija - google.com

NID - Google ad personalizacija - google.com

IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick

ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća

gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.

Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.

uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.

Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.

Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa

Uid - jedinstveni identifikator

cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator

Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing

HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima