Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Vlasniku ili opunomoćeniku omogućuje pristup novcu na multivalutnom računu ili žiroračunu u eurima. Debitnom karticom možete:
beskontaktno plaćati na prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu
plaćati u web-trgovinama
podizati gotov novac na bankomatima Zagrebačke banke bez naknade
podizati gotov novac karticom žiroračuna u eurima na bankomatima Banke te Grupe UniCredit ako ste korisnik paketa usluga: Start, Smart i Superior, Lepeza mogućnosti i Paketa za mlade, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)
podizati gotov novac na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te ostalim isplatnim mjestima, uz naknadu
kontrolirati troškove u bilo kojem trenutku putem e-zabe i m-zabe ili putem izvoda
Izdaje se automatski uz račune.
Multivalutni račun tereti se isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu.
Žiroračun u eurima tereti se isključivo u valuti EUR.
Prednosti
Brz i jednostavan pristup novcu, uz potpun uvid u troškove.
Sigurnost - pri korištenju karticom na prodajnim se mjestima identificirate PIN-om, a korištenje je moguće u okviru dnevnog limita koji definirate ovisno o svojim potrebama.
Plaćanje na internetu uz najviši sigurnosni standard.
Bez računa na kraju mjeseca jer se računi odmah terete za iznos kupnje.
Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu. Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:
on-line bankarstvom (e-zaba i m-zaba)
na bankomatima Zagrebačke banke
uz pomoć govornog automata
u poslovnici Zagrebačke banke.
Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.
VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.
Korištenje
Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).
Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.
Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Za transakcije obavljene debitnom karticom multivalutnog tekućeg računa u Hrvatskoj i inozemstvu, račun se tereti isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu. Ako nema sredstava ili nema dovoljno sredstava u valuti EUR, račun se tereti u ostalim raspoloživim valutama (po padajućem broju numeričke oznake valute iz tečajne liste Banke). Konverzija tih valuta provodi se u valutu EUR uz primjenu kupoprodajnih tečajeva za devize s tečajne liste Banke za kartične transakcije koji vrijede na dan terećenja računa bez naplate naknade za konverziju valuta.
Molimo vas da po primitku izvoda s računa ili obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice, odmah provjerite točnost i potpunost svih podataka o transakcijama. Eventualni prigovor potrebno je bez odgađanja uputiti pismenim putem Banci, a najkasnije u roku 13 mjeseci od dana terećenja računa odnosno dana dospijeća obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice. Detaljnije informacije o načinu podnošenja prigovora možete provjeriti na stranici Recite nam ili u općim uvjetima.
Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.