Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Aktivan Platni asistent više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Aktivan Platni asistent uključuje:
vođenje tekućeg računa u eurima i multivalutnog tekućeg računa s debitnom karticom
mogućnost korištenja usluge on-line bankarstvo (m-zaba i e-zaba)
10 besplatnih plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u Platni asistent, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem
2 besplatna plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima u poslovnici Banke
mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog korisnika (Standardna Mastercard kreditna kartica)
dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 7.000 EUR uz kamatnu stopu 6,37 %
obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima - bez kamata i naknada, limit do 700 EUR
ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
usluga Servis centar (S, M ili L) dostupna je korisnicima koji su je ugovorili do 31. siječnja 2017. uz Platne asistente.
Napomena: obavezan račun u Platnom asistentu je samo tekući račun u eurima jer je to račun s kojeg se naplaćuje naknada za aktivaciju / vođenje.
Prednosti
Uštede i pogodnosti u poslovanju s Bankom
Mogućnost plaćanja u više obroka bez kamata i naknada
Usluge Servis centra pruža Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke sa širokom mrežom partnera u cijelom svijetu. Servis centar je sastavni dio svake Lepeze mogućnosti i paketa usluga Smart i Superior te ga nije potrebno dodatno ugovarati. Opseg usluga koje nudi Servis centar ovisi o vrsti ugovorene Lepeze mogućnosti, odnosno ugovorenog paketa usluga. Usluge Servis centra u jednom od tri modela Servis centra (Small, Medium i Large) su dostupne za sve korisnike koji su isti ugovorili do 31. siječnja 2017. uz jedan od modela Platnih asistenata.
Korištenje
Besplatna plaćanja u eurima su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na plaćanja putem trajnog naloga i SEPA izravnim terećenjem u korist poslovnih subjekata u Banci i plaćanja u korist računa izvan Banke.Besplatna plaćanja u eurima podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kreditne transfere u eurima i to s eurskih transakcijskih računa obuhvaćenih Platni asistentom.Putem kanala koje je klijent ugovorio, a koji nisu obuhvaćeni Lepezom / Platnim asistentom, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja u eurima.Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju.Primjer: Ako je u Praktičnom Platnom asistentu iskorišteno 5 (od 10) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 5 besplatnih plaćanja, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 15 besplatnih plaćanja.
Sigurnost
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.