Preskoči na glavni sadržaj

Smart

Računi i kartice, online bankarstvo,dopušteno prekoračenje, obročno plaćanje, i-Računi te niz dodatnih pogodnosti olakšat će vam svakodnevni život

Ne mijenjajte svoj dnevni ritam, nego pametno organizirajte svoje financije. Sve što vam je potrebno za poslovanje imate u našem Smart paketu. Računi i kartice, online bankarstvo, dopušteno prekoračenje, obročno plaćanje, i-Računi te niz dodatnih pogodnosti olakšat će vam svakodnevni život.

Paket objedinjuje više proizvoda i usluga Banke uz jednu mjesečnu naknadu.

Smart paket mogu ugovoriti sve punoljetne poslovno sposobne osobe koje su prethodno sklopile Ugovor o transakcijskom poslovanju.

Paket sadrži:

  • vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom
  • mogućnost dva opunomoćenika bez naknade po svakom računu u paketu
  • 20 besplatnih plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u paket, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem.
  • online bankarstvo (m-zaba i e-zaba)
  • usluga i-Račun
  • ugovaranje i korištenje uslugom e-trade
  • mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i dva dodatna korisnika (Standardna Mastercard kreditna kartica)
  • mogućnost korištenja dopuštenog prekoračenja po tekućem računu u eurima - u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke, a do najviše 7.000 EUR uz kamatnu stopu 5,45 %
  • mogućnost korištenja obročnog plaćanja debitnom karticom tekućeg računa u eurima – bez kamata i naknada, do 2.700 EUR, u skladu s poslovnom politikom Banke
  • ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d., uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
  • podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe).

Napomena: Korisniku Smart paketa sklapanjem Ugovora o transakcijskom poslovanju automatski se aktivira korištenje bankovnim i nebankovnim uslugama uključenima u paket, koje Banka omogućava korisniku za vrijeme trajanja ugovornog odnosa. Korisnik usluge može naknadno deaktivirati odnosno ponovno aktivirati pojedinu uslugu podnošenjem zahtjeva Banci.

U Smart paketu u sklopu usluga Servis centar dobivate i:

  1. pomoć u kući - popravci majstora kod hitnih intervencija do 150 EUR po slučaju, maksimalno dva puta godišnje
  2. pomoć na cesti u RH i inozemstvu – vuča ili popravak na mjestu događaja do 200 EUR / smještaj do 60 EUR u zemlji ili 85 EUR u inozemstvu; nastavak putovanja do 150 EUR
  3. naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca - do 500 EUR
  4. pokriće troškova zamjene identifikacijskih dokumenata u slučaju oštećenja, krađe ili gubitka - do 500 EUR

Prednosti

  1. Uštede i pogodnosti u poslovanju s Bankom
  2. Sigurnost u svakodnevnom životu
  3. Za više usluga i pogodnosti uključenih u paket plaćate samo jednu mjesečnu naknadu
  4. Mogućnost plaćanja u više obroka bez kamata i naknada
  5. Besplatno ugovaranje trajnog naloga u korist računa Zagrebačke banke i Grupe.

Ugovaranje

Smart paket mogu ugovoriti sve punoljetne fizičke osobe koje zadovoljavaju uvjete za ugovaranje paketa.

Korištenje

Besplatna plaćanja u eurima jesu ona kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na plaćanje u eurima u korist poslovnih subjekata u Banci i sva plaćanja u korist računa izvan Banke.

Ta plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kreditne transfere u eurima, i to s eurskih transakcijskih računa obuhvaćenih paketom te provedena kanalom u okviru paketa.

Putem kanala koje je klijent ugovorio, a koji nisu obuhvaćeni paketom, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja u eurima.

Može se početi koristiti odmah po ugovaranju paketa i ne obračunavaju se po datumu ugovaranja paketa, nego po kalendarskom mjesecu.

Pri tome je važno naglasiti da se besplatne transakcije ne pribrajaju pri prelasku iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi. Npr. ako je u jednom paketu iskorišteno 10 transakcija i prelazi se u drugi paket (u koji je uključeno npr. pet besplatnih transakcija), tada se ovih pet neiskorištenih besplatnih transakcija neće pribrojiti, već će se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjeriti koliko je transakcija iskorišteno u kalendarskom mjesecu (u ovom je slučaju već iskorišteno 10, što je više od pet) te će se za iniciranje naloga u ovakvom slučaju naplatiti naknada.

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.