Preskoči na glavni sadržaj

Dinamična lepeza

Dinamična lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.

Dinamična lepeza uključuje:

  • vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom
  • mogućnost korištenja dva opunomoćenika po svakom računu u Lepezi
  • 20 besplatnih plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u Lepezu, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem
  • on-line bankarstvo (m-zaba i e-zaba)
  • usluga i-Račun
  • mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i dodatnog korisnika (Standardna Mastercard kreditna kartica)
  • dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 7.000 EUR uz kamatnu stopu 5,45 %
  • obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima bez kamata i naknada, limit do 1.350 EUR
  • ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
  • podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)

Napomena: obavezan račun u Lepezi je samo tekući račun u eurima jer je to račun s kojeg se naplaćuje naknada za aktivaciju / vođenje.

Zaputite se kamo god želite, otputujte na željene destinacije, osjećajte se sigurno u svom domu jer u Dinamičnoj lepezi u sklopu Servis centar usluga dobivate i putno osiguranje u inozemstvu, pomoć kod nezgoda na cesti ili u kući:

  • pomoć u kući
    -usluga specijalista (majstora: vodoinstalatera, bravara, električara, staklara) u slučajevima hitnih intervencija do 146 EUR
  • medicinska pomoć u RH
    - posjet liječnika u slučaju nesreće do 99,54 EUR
    - posjet medicinske sestre u slučaju nesreće do 59,73 EUR
    - dostava lijekova u hitnom slučaju do 33,18 EUR
    - kućna njega nakon izlaska iz bolnice do 99,54 EUR
  • pomoć na cesti u RH i inozemstvu
    - vuča ili popravak na mjestu događaja do 192,45 EUR u RH / 200 EUR u inozemstvu
    - smještaj - organizacija i pokriće troškova (max. 2 noćenja po događaju) do 53,09 EUR u RH / 85 EUR u inozemstvu
    - nastavak puta - organizacija i pokriće troškova do 146 EUR u RH / 150 EUR u inozemstvu
  • medicinska pomoć / putno osiguranje u inozemstvu
    - pokriće medicinskih troškova - po događaju do 4.500 EUR
    - nastavak putovanja - organizacija i pokriće troškova do 150 EUR
    - medicinski prijevoz u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova
    - dostava lijekova u hitnom slučaju - organizacija i pokriće troškova dostave do 30 EUR
    - prijevoz pokojnika u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova do 3.000 EUR
    - povratak djece - organizacija i pokriće troškova
    - prijevoz članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 300 EUR
    - smještaj članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 300 EUR
    - pravna pomoć - po događaju do 1.200 EUR
    - kašnjenje prtljage do 50 EUR

Prednosti

  1. Uštede i pogodnosti u poslovanju s Bankom
  2. Sigurnost u svakodnevnom životu
  3. Za više uključenih usluga i pogodnosti u Lepezi plaćate samo jednu mjesečnu naknadu
  4. Mogućnost plaćanja u više obroka bez kamata i naknada
  5. Besplatno ugovaranje trajnog naloga u korist računa Zagrebačke banke i Grupe

Ugovaranje

Korištenje

Besplatna plaćanja su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na inicirana plaćanja putem on-line bankarstva ili plaćanja putem trajnog naloga ili SEPA izravnih terećenja u korist poslovnih subjekata u Banci i u korist računa izvan Banke.
Besplatna plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kredite transfere u eurima i to s tekućeg računa u eurima i žiro računa u eurima obuhvaćenih Lepezom te provedena obveznim i neobveznim kanalima u okviru Lepeze.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a nisu uključeni u Lepezu, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja.
Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju. 

Primjer: Ako je u Klasičnoj lepezi iskorišteno 8 (od 12) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se neće ova preostala 4 besplatna plaćanja pribrojati već se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 8, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 12 besplatnih plaćanja.

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.

Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.

Potvrda se izdaje na zahtjev klijenta u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke kojom se potvrđuje pokriće medicinskih troškova i medicinske pomoći na putovanjima.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.