Dinamična lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Dinamična lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Dinamična lepeza uključuje:
Napomena: obavezan račun u Lepezi je samo tekući račun u eurima jer je to račun s kojeg se naplaćuje naknada za aktivaciju / vođenje.
Zaputite se kamo god želite, otputujte na željene destinacije, osjećajte se sigurno u svom domu jer u Dinamičnoj lepezi u sklopu Servis centar usluga dobivate i putno osiguranje u inozemstvu, pomoć kod nezgoda na cesti ili u kući:
Dinamična lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Besplatna plaćanja su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na inicirana plaćanja putem on-line bankarstva ili plaćanja putem trajnog naloga ili SEPA izravnih terećenja u korist poslovnih subjekata u Banci i u korist računa izvan Banke.
Besplatna plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kredite transfere u eurima i to s tekućeg računa u eurima i žiro računa u eurima obuhvaćenih Lepezom te provedena obveznim i neobveznim kanalima u okviru Lepeze.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a nisu uključeni u Lepezu, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja.
Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju.
Primjer: Ako je u Klasičnoj lepezi iskorišteno 8 (od 12) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se neće ova preostala 4 besplatna plaćanja pribrojati već se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 8, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 12 besplatnih plaćanja.
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.
Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.
Potvrda se izdaje na zahtjev klijenta u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke kojom se potvrđuje pokriće medicinskih troškova i medicinske pomoći na putovanjima.
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.