Aktivan Platni asistent više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Aktivan Platni asistent više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Aktivan Platni asistent uključuje:
Napomena: obavezan račun u Platnom asistentu je samo tekući račun u eurima jer je to račun s kojeg se naplaćuje naknada za aktivaciju / vođenje.
Aktivan Platni asistent više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Usluge Servis centra pruža Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke sa širokom mrežom partnera u cijelom svijetu.
Servis centar je sastavni dio svake Lepeze mogućnosti i paketa usluga Smart i Superior te ga nije potrebno dodatno ugovarati. Opseg usluga koje nudi Servis centar ovisi o vrsti ugovorene Lepeze mogućnosti, odnosno ugovorenog paketa usluga.
Usluge Servis centra u jednom od tri modela Servis centra (Small, Medium i Large) su dostupne za sve korisnike koji su isti ugovorili do 31. siječnja 2017. uz jedan od modela Platnih asistenata.
Besplatna plaćanja u eurima su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na plaćanja putem trajnog naloga i SEPA izravnim terećenjem u korist poslovnih subjekata u Banci i plaćanja u korist računa izvan Banke.Besplatna plaćanja u eurima podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kreditne transfere u eurima i to s eurskih transakcijskih računa obuhvaćenih Platni asistentom.Putem kanala koje je klijent ugovorio, a koji nisu obuhvaćeni Lepezom / Platnim asistentom, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja u eurima.Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju.Primjer: Ako je u Praktičnom Platnom asistentu iskorišteno 5 (od 10) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 5 besplatnih plaćanja, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 15 besplatnih plaćanja.
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.