Preskoči na glavni sadržaj

Tekući račun u eurima

Tekući račun u eurima jest račun namijenjen za primanje gotovinskih i bezgotovinskih uplata te isplate i plaćanja. Uz vaš tekući račun u eurima izdaje se debitna kartica koja omogućuje jednostavan i brz pristup novcu na tekućem računu u eurima 24 sata dnevno na prodajnim i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu te na internetu.

Tekući račun u eurima ugovara se putem Ugovora o transakcijskom poslovanju (osim ako se račun ugovara na ime poslovno nesposobne osobe). Tekući račun u eurima možete aktivirati odmah nakon ugovaranja Ugovora o transakcijskom poslovanju ili naknadno.

Prednosti

  1. Brz pristup gotovom novcu
    Uz debitnu karticu imate brz pristup novcu putem najveće mreže bankomata u Hrvatskoj
  2. Brzo, sigurno i jednostavno
    Beskontaktno plaćanje debitnom karticom i plaćanja na internetu
  3. Dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke - max. 7.000 EUR
  4. Mogućnost korištenja usluge on-line bankarstvo (m-zaba i e-zaba)

Ugovaranje

Tekući račun u eurima u skladu s Ugovorom o transakcijskom poslovanju mogu aktivirati sve fizičke osobe, neovisno o tome imaju li redovit priljev na račun.

Poslovno nesposobne osobe (maloljetnici i punoljetne poslovno nesposobne osobe) putem svojeg zakonskog zastupnika / skrbnika mogu ugovoriti tekući račun u eurima neovisno o Ugovoru o transakcijskom poslovanju.

Možete ga ugovoriti u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke. Za ugovaranje tekućeg računa u poslovnicama dovoljno je predočiti važeći identifikacijski dokument (osobnu iskaznicu ili putovnicu) te potvrdu o OIB-u ako on nije naveden na identifikacijskom dokumentu.

Sklapanje Ugovora o transakcijskom poslovanju putem mobilne aplikacije za on-line bankarstvo trenutačno nije moguće.

Vrlo jednostavno – samo obavijestite poslodavca o broju svojeg tekućeg računa u eurima (zatražite od Banke Potvrdu o IBAN-u koju ćete dati poslodavcu).

Korištenje

Svojim novcem možete raspolagati u poslovnicama Zagrebačke banke odmah po ugovaranju računa, a debitna kartica omogućuje vam jednostavan i brz pristup novcu na vašem tekućem računu 24 sata dnevno na svim prodajnim i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu te na internetu.

Debitnom karticom možete se koristiti bez naplate naknade za podizanje gotovog novca u eurima na bankomatima Zagrebačke banke d.d., za plaćanja na EFT POS prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu te za plaćanja putem interneta.



U nastavku pogledajte reprezentativni primjer za dopušteno prekoračenje:

Valuta EUR
Iznos 1.330
Rok do 6 mjeseci
Kamatna stopa 6,37 %, fiksna, godišnja
Efektivna kamatna stopa (EKS) 7,77 %
Naknada za odobrenje nema

Napomena: Na iznos iskorištenog dopušteno prekoračenja dnevno se obračunava fiksna kamatna stopa, a naplaćuje se kvartalno (1.siječnja, 1.travnja, 1.srpnja, 1.listopada).

Sami možete odabrati način korištenja svoje debitne kartice tekućeg računa u eurima. Odredite želite li se karticom koristiti na bankomatima i prodajnim mjestima u Hrvatskoj i Europi ili u cijelom svijetu, ovisno o tome putujete li u zemlje izvan Europe. Model možete odabrati, ali i naknadno mijenjati putem on-line bankarstva, u poslovnici Banke ili pozivom na broj 01 3789 620.

Za dodatne informacije nazovite  infotelefon 01 3773 333.

Iznos gotovog novca koji možete podići na bankomatu i/ili isplatnim mjestima ovisi o stanju na tekućem računu u eurima ili po limita po karticama.


Da, debitnom karticom možete se koristiti za plaćanje na internetu na internetskim prodajnim mjestima koja primjenjuju 3-D sigurnosni standard.
Pročitajte više o korištenju kartica na internetu

Sigurnost

Korištenje kartice sigurnije je od nošenja gotovine. Pri upotrebi kartice za kupnju ili isplatu gotovine identificiraš se PIN-om (u pojedinim zemljama u svijetu moguće je da pri kupnji zatraže identifikaciju potpisom). PIN je tajni identifikacijski broj poznat jedino korisniku kartice. Zato ga treba čuvati u tajnosti i ne držati zapisanoga na papiru u blizini kartice.

Ako ste zaboravili PIN svoje kartice, a korisnik ste on-line bankarstva, u svakom trenutku možete ga provjeriti putem mobilne aplikacije (m-zaba).

Ovdje pročitajte o sigurnosnim aspektima korištenja kartica.

Krajnji korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice dežurnoj službi Banke koja je dostupna od 0 do 24 sata na broju telefona 01/3789 789 te prijavu potvrditi i pismenim putem u poslovnici Banke, poduzetničkom ili korporativnom centru.

Gubitak/krađa može se prijaviti i u najbližoj poslovnici Banke, kod voditelja poslovnog odnosa ili bankara za male poduzetnike i obrtnike.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.