Obitelj lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Obitelj lepeza uključuje:
vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom vlasnika i dodatnog korisnika
mogućnost korištenja neograničenog broja opunomoćenika po svakom računu u Lepezi
mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i dodatnog korisnika (Standardna Mastercard kartica)
prešutno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 6.650 EUR uz kamatnu stopu 5,47 % po korisniku
obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima - bez kamata i naknada, limit do 1.350 EUR
Zabafon - usluga je dostupna za sve korisnike koji su ju ugovorili do 31.12.2016.
ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)
- pomoć u kući - popravci majstora kod hitnih intervencija do 146 EUR/250 EUR - medicinska pomoć u RH - liječnik do 99,54 EUR; medicinska sestra do 59,73 EUR; dostava lijekova do 33,18 EUR; kućna njega do 99,54 EUR - pomoć na cesti u RH i inozemstvu - vuča ili popravak na mjestu; događaja do 192,45 EUR/200 EUR; smještaj do 53,09 EUR/85 EUR; nastavak puta do 146 EUR/150 EUR - medicinska pomoć / putno osiguranje u inozemstvu - medicinski troškovi do 18.000 EUR; pravna pomoć do 1.200 EUR; prijevoz pokojnika do 3.000 EUR; prijevoz djece, medicinski prijevoz u RH, prijevoz i smještaj, pomoć kod kašnjenja prtljage
Jedinstvena mjesečna naknada omogućava vam korištenje svim proizvodima / uslugama za osnovnog i dodatnog korisnika u Lepezi uz jedinstvenu mjesečnu naknadu.
Kako se dvoje korisnika u Obitelj lepezi može koristiti uslugama Servis centra?
Dodatni korisnik Obitelj lepeze ima pravo na sve usluge do iznosa pokrića kao i osnovni korisnik, ali ne i za isti događaj istovremeno. Izraz „događaj” u ovom slučaju znači pojedinačnu uslugu (npr. usluge vučne službe, staklara, vodoinstalatera), stoga osnovni i dodatni korisnik ne mogu za, primjerice, isti kvar vozila istodobno i pojedinačno iziskivati financijska sredstva). U dio usluga putnog osiguranja pod nazivom „Organizacije i pokrića medicinskih troškova” podrazumijeva se da su uključeni: osnovni korisnik Lepeze, bračni partner osnovnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece (djeca do 18 godina). Također, uz uvjet da je dodatni korisnik Lepeze prijavljen na istoj adresi kao i osnovni korisnik Lepeze, ovim pokrićem mogu biti obuhvaćeni: dodatni korisnik, bračni partner dodatnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece.
Kako se mogu koristiti uslugama Servis centra?
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
za pozive iz Hrvatske na besplatni broj 0800 222 384
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Kako se mogu koristiti uslugama pomoći na cesti?
Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.
Kojim se uslugama mogu koristiti u okviru pomoći u kući i kako?
Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara. Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.
Koliko je sigurno davanje osobnih podataka agentima tvrtke Mondial Assistance pri razgovoru s njima?
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.
Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno. Više o kolačićima i promjena njihovih postavki
Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.
Kolačići koji se koriste:
JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama
PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies
PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie
PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja
Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja
Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje
Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara
Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance
Performansni kolačići
Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.
Kolačići koji se koriste:
ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba
ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi
Marketinški kolačići
Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.
Kolačići koji se koriste:
1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr
CONSENT - postavke kolačića - google.com
DV - Google ad personalizacija - google.com
NID - Google ad personalizacija - google.com
IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick
ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća
gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.
Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.
uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.
Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.
Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa
Uid - jedinstveni identifikator
cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator
Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing
HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima
Analitički kolačići
Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.