Preskoči na glavni sadržaj

Premium lepeza

Premium lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.

Premium lepeza objedinjuje više proizvoda i usluga Banke uz jednu mjesečnu naknadu za vas i vašeg dodatnog korisnika:

  • vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom vlasnika i dodatnog korisnika
  • mogućnost korištenja neograničenog broja opunomoćenika po svakom računu u Lepezi
  • neograničen broj besplatnih plaćanja (po korisniku) nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u Lepezu, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem
  • 10 besplatnih plaćanja (po korisniku) nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima u poslovnici Banke
  • on-line bankarstvo (m-zaba i e-zaba)
  • usluga i-Račun
  • mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i dodatnog korisnika (Standardna Mastercard kreditna kartica ili Platinum Mastercard kreditna kartica)
  • dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 7.000 EUR po korisniku uz kamatnu stopu 5,45 %
  • obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima - bez kamata i naknada, limit do 2.700 EUR
  • ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
  • podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)

Napomena: obavezan račun u Lepezi je samo tekući račun u eurima jer je to račun s kojeg se naplaćuje naknada za aktivaciju / vođenje.

Zaputite se kamo god želite, otputujte na željene destinacije, osjećajte se sigurno u svom domu jer u Premium lepezi u sklopu Servis centar usluga dobivate i putno osiguranje u inozemstvu, pomoć kod nezgoda na cesti ili u kući:

  • pomoć u kući
    - usluga specijalista (majstora: vodoinstalatera, bravara, električara, staklara) u slučajevima hitnih intervencija do 371,62 EUR
  • medicinska pomoć u RH
    - posjet liječnika u slučaju nesreće do 152,63 EUR
    - posjet medicinske sestre u slučaju nesreće do 92,91 EUR
    - dostava lijekova u hitnom slučaju do 53,09 EUR
    - kućna njega nakon izlaska iz bolnice do 291,99 EUR
  • pomoć na cesti u RH i inozemstvu
    - vuča ili popravak na mjestu događaja do 371,62 EUR u RH / 380 EUR u inozemstvu
    - smještaj - organizacija i pokriće troškova (max. 2 noćenja po događaju) do 291,99 EUR u RH / 170 EUR u inozemstvu
    - nastavak puta - organizacija i pokriće troškova do 371,62 EUR u RH / 380 EUR u inozemstvu
  • medicinska pomoć / putno osiguranje u inozemstvu
    - pokriće medicinskih troškova - po događaju do 23.000 EUR (uključeni osnovni korisnik Lepeze, partner osnovnog korisnika Lepeze i do 4 maloljetne djece)
    - nastavak putovanja - organizacija i pokriće troškova do 380 EUR
    - medicinski prijevoz u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova
    - dostava lijekova u hitnom slučaju - organizacija i pokriće troškova dostave do 45 EUR
    - prijevoz pokojnika u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova do 4.500 EUR
    - povratak djece - organizacija i pokriće troškova
    - prijevoz članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 900 EUR
    - smještaj članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 900 EUR
    - pravna pomoć - po događaju do 2.100 EUR
    - kašnjenje prtljage do 150 EUR
  • Usluge Concierge-a
    Mondial Assistance može na Vaš zahtjev osigurati:
    zrakoplovne karte
    rezervacije hotela, restorana i dr.
    organizaciju dostave pošiljaka, prevoditelja, automobila s vozačem, transporta do zračne luke
    dostavu darova i cvijeća
    rezervaciju ulaznica za društvene događaje (sportske priredbe, koncerte, premijere i sl.).

Prednosti

  1. Uštede i pogodnosti u poslovanju s Bankom
  2. Sigurnost u svakodnevnom životu
  3. Za više uključenih usluga i pogodnosti u Lepezi plaćate samo jednu mjesečnu naknadu
  4. Mogućnost plaćanja u više obroka bez kamata i naknada
  5. Besplatno ugovaranje trajnog naloga u korist računa Zagrebačke banke i Grupe

Ugovaranje

Korištenje

Uslugama Premium lepeze može se koristiti dvoje korisnika (osnovni i dodatni korisnik).
Mogućnost korištenja uslugama Premium lepeze za dvoje korisnika namijenjena je prvenstveno bračnim partnerima, no mogu ih ugovoriti i korisnici u bliskom srodstvu (npr. roditelj i dijete) ili pojedinac samostalno.
U okviru Premium lepeze uključeno je korištenje svim proizvodima/uslugama za osnovnog i dodatnog korisnika u Lepezi uz jedinstvenu mjesečnu naknadu.

Besplatna plaćanja su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na inicirana plaćanja putem on-line bankarstva ili plaćanja putem trajnog naloga ili SEPA izravnih terećenja u korist poslovnih subjekata u Banci i u korist računa izvan Banke.
Besplatna plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kredite transfere u eurima i to s tekućeg računa u eurima i žiro računa u eurima obuhvaćenih Lepezom te provedena obveznim i neobveznim kanalima u okviru Lepeze.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a nisu uključeni u Lepezu, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja.
Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju. 

Primjer: Ako je u Klasičnoj lepezi iskorišteno 8 (od 12) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se neće ova preostala 4 besplatna plaćanja pribrojati već se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 8, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 12 besplatnih plaćanja.

Dodatni korisnik Premium lepeze ima pravo na sve usluge do iznosa pokrića kao i osnovni korisnik, ali ne i za isti događaj istodobno.
Izraz „događaj” u ovom slučaju znači pojedinačnu uslugu (npr. usluga vučne službe,, staklara, vodoinstalatera), stoga osnovni i dodatni korisnik ne mogu za, primjerice, istu vrstu kvara vozila istodobno i pojedinačno iziskivati financijska sredstva).
U dio usluga putnog osiguranja pod nazivom „Organizacije i pokrića medicinskih troškova” podrazumijeva se da su obuhvaćeni: osnovni korisnik Lepeze, bračni partner osnovnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece (djeca do 18 godina). Također, uz uvjet da je dodatni korisnik Lepeze prijavljen na istoj adresi kao i osnovni korisnik Lepeze, ovim pokrićem mogu biti obuhvaćeni: dodatni korisnik, bračni partner dodatnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece.

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.