Senior lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Senior lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Senior lepeza uključuje:
Senior lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.
Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.
Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Klijent prema osobnoj preferenciji i potrebi odabire paketirani proizvod koji se nalazi u ponudi Banke, a promjenu modela paketiranog proizvoda moguće je napraviti na zahtjev klijenta dolaskom u bilo koju poslovnicu Banke.
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.