Preskoči na glavni sadržaj

Senior lepeza

Senior lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.

Senior lepeza uključuje:

  • vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom
  • mogućnost korištenja neograničenog broja opunomoćenika po svakom računu u Lepezi
  • on-line bankarstvo (m-zaba, e-zaba)
  • 5 besplatnih plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u Lepezu, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem
  • usluga i-Račun
  • mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i 50 % popusta za dodatnog korisnika (Standardna Mastercard kreditna kartica)
  • dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 7.000 EUR uz kamatnu stopu 5,45 %
  • obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima - bez kamata i naknada, limit do 700 EUR
  • ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
  • podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)
  • u sklopu Servis centar usluga dobivate:
    • pomoć u kući
      - usluga specijalista (majstora: vodoinstalatera, bravara, električara, staklara) u slučajevima hitnih intervencija do 99,54 EUR
    • medicinska pomoć u RH
      - posjet liječnika u slučaju nesreće do 99,54 EUR
      - posjet medicinske sestre u slučaju nesreće do 59,73 EUR
      - dostava lijekova u hitnom slučaju do 33,18 EUR
      - kućna njega nakon izlaska iz bolnice do 53,09 EUR
    • pomoć na cesti u RH i inozemstvu
      - vuča ili popravak na mjestu događaja do 146 EUR u RH / 150 EUR u inozemstvu

Ugovaranje

Korištenje

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.

Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.

Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Klijent prema osobnoj preferenciji i potrebi odabire paketirani proizvod koji se nalazi u ponudi Banke, a promjenu modela paketiranog proizvoda moguće je napraviti na zahtjev klijenta dolaskom u bilo koju poslovnicu Banke.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.