go! business Mastercard kreditna je kartica prilagođena zahtjevima poslovnih korisnika (obrtnika i malih poduzetnika) koja zadovoljava potrebe za odvajanjem osobnog trošenja od trošenja sredstava tvrtke.
go! business Mastercard kreditnom karticom koristite se:
za kupnju roba i usluga na milijunima prodajnih mjesta diljem svijeta i na internetu
za podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu
go! business Mastercard kreditna kartica omogućuje:
plaćanje učinjenih troškova korištenjem revolving kredita za podmirenje učinjenih troškova s otplatom u mjesečnim ratama
Plaćanje inozemnih troškova u kunskoj protuvrijednosti
Automatska naplata s transakcijskog računa
Smanjenje potrebe za korištenjem gotovinom u zemlji i inozemstvu
Fleksibilnost - plaćanje jednokratno ili u ratama
Beskontaktno plaćanje karticom
Uvjeti
Karticu može ugovoriti svaka pravna ili fizička osoba koja obavlja registriranu djelatnost sa sjedištem u Republici Hrvatskoj te inozemni poslovni subjekt u skladu sa Zakonom o deviznom poslovanju ako zadovoljava uvjete kreditne sposobnosti u skladu s internim aktima Banke za izdavanje kartice i odobravanje limita.
Cijene
Upisnina za pravnu osobu
750 kn jednokratno
Članarina po kartici
za korisnike paket-računom za male poduzetnike (Partner)
150 kn godišnje
za korisnike paket-računom za male poduzetnike (Poduzetnik)
Kako se koristiti revolving kreditom s otplatom u mjesečnim ratama?
Pri popunjavanju pristupnice potrebno je izabrati željeni broj rata, najviše 36, na koji će se dijeliti iznos učinjenih troškova. Na datum dospijeća, 25. dana u mjesecu, na naplatu dospijevaju pojedine rate, dok se na ostatak iskorištenog kredita obračunava kamata. Kamata se naplaćuje kvartalno.
Kako se koristiti go! business kreditnom karticom za odgodu plaćanja?
Ako se pri popunjavanju pristupnice kao način otplate definira jedna rata ili ako se cjelokupni iznos učinjenih troškova iskazanih u Obavijesti o učinjenim troškovima u potpunosti podmiri zaključno s datumom dospijeća.
Dospjeli troškovi podmiruju se automatski naplatom s transakcijskog računa poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu, odnosno 20 dana od datuma formiranja Obavijesti o učinjenim troškovima.
Trebam li za ugovaranje go! business Mastercard kartice imati ugovoren transakcijski račun u Zagrebačkoj banci?
Da, naplata troškova po kartici vrši se terećenjem poslovnog računa 25. dana u mjesecu.
Već posjedujem Business Mastercard karticu na svoju tvrtku/obrt. Mogu li ugovoriti go! business Mastercard karticu?
Da.
Mogu li pri ugovaranju kartice odabrati datum naplate?
Ne, datum naplate jest 25. dan u mjesecu i nije ga moguće promijeniti.
Mogu li se svojom poslovnom karticom koristiti odmah po primitku?
Kartica se dostavlja se na adresu poslovnog subjekta neaktivirana i njome se može koristiti nakon aktivacije koja je opisana u pismu uz karticu. Način aktivacije se razlikuje ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će u ovisnosti o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala, kao što su internetsko bankarstvo za poslovne subjekte, govorni automat te poslovnica, poduzetnički ili korporativni centar Zagrebačke banke.
Aktivacijom kartice do 11 sati vaša će kartica biti spremna za upotrebu nakon 11,30 sati, a ako je aktivacija provedena od 11 do 18 sati, možete se njome koristiti nakon 18,30 sati.
Korištenje
Na koji način mogu pratiti troškove učinjene karticom?
Svi troškovi učinjeni karticama krajnjih korisnika prikazani su u Obavijesti o učinjenim troškovima koju Banka jednom mjesečno ispostavlja na adresu poslovnog subjekta. Dodatno, sve informacije o troškovima, raspoloživim limitima po kartici i stanju kredita dostupne su na e-zabi PS (za poslovne subjekte).
Mogu li promijeniti datum naplate?
Datum naplate, 25.dan u mjesecu, ne može se promijeniti. Datum naplate jest 20 dana nakon formiranja obavijesti o učinjenim troškovima.
Koji se iznos gotovine može podignuti go! business Mastercard karticom?
Ukupan iznos podignute gotovine po go! business Mastercard karticama krajnjih korisnika pojedinoga poslovnog subjekta ograničen je na 10.000 kn mjesečno.
Zaboravio sam PIN poslovne kartice. Na koji način mogu zatražiti ponovno slanje PIN-a?
Radi ponovnog slanja PIN-a poslovne kartice (Visa Business Electron, Visa Business kartica s odgodom plaćanja, Business Mastercard ili go! business Mastercard) potrebno se javiti voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima. PIN svoje kartice možete provjeriti putem aplikacije m-zaba poslovno bankarstvo ako imate ugovorenu uslugu.
Kako se naplaćuju troškovi?
Troškovi terete transakcijski račun poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu.
Kartica je izgubljena/ukradena. Što moram učiniti?
Krajnji korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice dežurnoj službi Banke koja je dostupna od 0 do 24 sata na broj telefona 01 3789 789 te prijavu potvrditi i pisanim putem u poslovnici Banke, poduzetničkom ili korporativnom centru. Gubitak/krađa može se prijaviti i u najbližoj poslovnici Banke, kod voditelja poslovnog odnosa ili bankara za male poduzetnike i obrtnike.
Koji su osobni podaci spremljeni na čipu za beskontaktno plaćanje i može li trgovac doći do podataka o mojim transakcijama?
U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.
Može li se izgubljena beskontaktna kartica zloupotrijebiti?
Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.
Kako mogu smanjiti ili izbjeći rizik zloupotrebe moje kartice?
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
potpišite karticu odmah nakon primitka
staru karticu uništite (dovoljno je prerezati preko magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti
NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
svakako provjerite iznos transakcije prije potvrde transakcije potpisom ili PIN-om
nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
čuvajte našu adresu i broj telefona radi brze prijave gubitka ili krađe kartice
Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno. Više o kolačićima i promjena njihovih postavki
Ovi kolačići su neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našem sustavu. Obično se postavljaju samo kao reakcija na vašu radnju koja predstavlja zahtjev za uslugom, kao što je postavljanje vaših postavki privatnosti, prijavljivanje ili popunjavanje obrazaca.
Kolačići koji se koriste:
JSESSIONID - čuva stanje sesija kroz zahtjeve za stranicama
PD_STATEFUL - kolačići sigurnosti sesije Server session security cookies
PD_SESSION-ID - jdinstveni Unique server session security cookie
PWSESSIONID – kolačić sesije poslužitelja
Parent_alive - kolačić sesije poslužitelja
Gtm_tracking - čuva korisnikov pristanak na praćenje
Option_set – čuva vrijednost za pokazivanje cookie bara
Zaba_performance- čuva posjetiteljev pristanak za bolje performance
Performansni kolačići
Ovi kolačići omogućuju nam da računamo posjete i izvore prometa, kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati performanse naših stranica. Oni nam pomažu da znamo koje su podstranice najpopularnije ili najmanje posjećene, te kako se posjetitelji ponašaju po web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju su agregirani a time i anonimizirani. Ako spriječite te kolačiće, nećemo znati kada ste posjetili našu web stranicu.
Kolačići koji se koriste:
ZABGN - postavke naslovnice ovisno o tome je li korisnik građanin ili pravna osoba
ZABRM - kolačić s vrijednošću korisnikovog web preglednika zbog boljih performansi
Marketinški kolačići
Ovi kolačići služe kao pomoć pri tumačenju internetskih aktivnosti korisnika te u svrhu marketinških aktivnosti, poput oglašavanja i remarketinga.
Kolačići koji se koriste:
1P_JAR - prikuplja statistiku web stranice i prati stopu konverzije Google.com/google.hr
CONSENT - postavke kolačića - google.com
DV - Google ad personalizacija - google.com
NID - Google ad personalizacija - google.com
IDE- Koristi se za prepoznavanje preglednika za oglašavanje i praćenje izvedbe i postavki. Google.com/ DoubleClick
ga - Google Universal Analytics postavlja jedinstveni ID koji se koristi za izračunavanje podataka za analitička izvješća
gid - koristi se za razlikovanje korisnika jednog od drugog.
Anj - Anj kolačić sadrži podatke koji označavaju da li se ID kolačića sinkronizira s našim partnerima. ID sinkronizacija omogućuje našim partnerima korištenje svojih podataka izvan platforme na platformi.
uuid2 - Ovaj kolačić sadrži jedinstvenu, slučajno generiranu vrijednost koja Platformu omogućuje razlikovanje preglednika i uređaja.
Sess - Kolačić sesije sadrži jednu ne-jedinstvenu vrijednost: "1". Platforma se koristi za testiranje je li preglednik konfiguriran za prihvaćanje kolačića iz aplikacije AppNexus.
Icu - Kolačić se koristi za odabir oglasa i ograničavanje broja prikaza određenog oglasa. Sadrži informacije poput broja prikaza oglasa, nedavnog prikazivanja oglasa ili broja prikazanih oglasa
Uid - jedinstveni identifikator
cid - Cookie id (legacy) – jedinstveni identifikator
Facebook - prati konverzije FB oglasa, optimizira oglase, gradi ciljanu publiku i radi remarketing
HotJar - prikuplja informacija o ponašanju korisnika i njihovim uređajima